Cât te costă 1.000.000 de vizualizări pe YouTube și cum arată concluziile celei de-a patra ediții Digital Bloom, primul eveniment de online marketing la 50 de metri deasupra pământului

Cât te costă 1.000.000 de vizualizări pe YouTube și cum arată concluziile celei de-a patra ediții Digital Bloom, primul eveniment de online marketing la 50 de metri deasupra pământului

Tot mai multe companii sunt interesate de dezvoltarea de strategii YoutubeAds și video content, arată concluziile agenției românești de marketing online Canopy, în urma celei de-a patra ediții a evenimentului Digital Bloom, organizat alături de Google. În cadrul acestuia, peste 40 de participanți au discutat cele mai interesante concepte de marketing online ale momentului pe platforma Dinner in the Sky, aflată la 50 de metri deasupra pământului.

Cum prezența publicului din România în platforma Youtube crește de la an la an, interesant de știut este că poți atinge 1.000.000 de vizionări ale anunțului tău cu un buget aproximativ de 4.500 de euro în platforma Youtube, arată datele oferite de Canopy.

"Anul acesta, la Digital Bloom ne-am dorit să oferim o experiență cu adevărat altfel invitaților noștri, priveliștea deasupra Bucureștiului fiind una spectaculoasă! A fost un eveniment inedit și pot să spun că, după un sfert de oră de discuții despre campanii de marketing online, YouTube Ads, Google Display Ads și Google Search Ads nici nu am mai realizat că suntem la o distanță atât de mare de pământ. Din feedback-ul pe care l-am primit, participanții au plecat cu idei concrete de pus în practică și, în ciuda faptului că au fost prezenți doar oameni de performance marketing, toți am ajuns la concluzia că emoțiile sunt mai importante decât cifrele", a declarat Eugen Predescu (CEO Canopy).

 

De altfel, online marketing-ul nu se mai rezumă doar la click-uri, costuri per click, conversii sau cost per conversie, ci provocarea pentru companii este aceea de a fi memorabile, astfel încât oamenii să povestească despre inițiativele lor cu fiecare ocazie de pe care o au. Însă, intuitiv, multe business-uri își doresc în activitățile lor online rezultate imediate, iar faptul că totul este măsurabil crește riscul de a nu se vedea mai departe de click-uri&co.

Ediția a patra Digital Bloom a atras numeroase branduri, precum Sephora, IBM, Glovo, Samsung, Stanleybet, LeasePlan sau PiatraOnline. În perspectivă, pe lângă seria deja tradiționalul Digital Bloom, Canopy desfășoară o serie de evenimente, dedicate clienților și partenererilor, sub numele de Digital Forest. Conceptul a prins contur pornind de la faptul că marketing-ul online este precum un ecosistem, fiecare domeniu fiind în continuă schimbare și având multiple ramificații.

În cei trei ani și jumătate de existență pe piață, Canopy a devenit Google Premier Partner, iar în 2017, s-a numărat printre cele trei „Agencies of Tomorrow”, selectate de Google România. Agenția s-a extins atât la Iași, cât și la Cluj, o oportunitate atât pentru cei care doresc să se dezvolte profesional în domeniul marketingului online, cât și pentru companiile interesate să își crească business-ul prin promovare online de tip Google Ads, Facebook Ads sau YouTube Video Ads.

Canopy a încheiat 2018 cu o cifră de afaceri de 547.922 euro, în creștere cu 73%, față de anul anterior, sumă care nu include bugetele de media rulate.

În prezent, Canopy aduce rezultate prin campanii tip Pay Per Click (Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn, Bing, YouTube etc.), strategii digitale complete, traininguri pentru dezvoltarea echipelor, crearea de spoturi publicitare tip animații și implementarea strategiilor de promovare ale acestora, audit-uri de Usability pentru creșterea ratei de conversie și setarea corectă a platformei de Analytics pentru măsurarea și interpretarea cât mai ușoară și eficientă a datelor.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Related