Seducția continuă, cu Angelli Cuvée Imperial și MSA Branding & Communication

Seducția continuă, cu Angelli Cuvée Imperial și MSA Branding & Communication

O poveste spumoasă

Totul începe în mirificii ani ”90. Nirvana, cămăși în carouri, suc la dozator, Dallas, Michael Jackson în România, hituri ca Macarena și Coco Jambo, Mc Hammer și toată pleiada de staruri dance și hip-hop. România prindea gustul traiului occidental. În 1994 a luat naștere Astese Production (astăzi Angelli Spumante & Aperitive, parte a Henkell & Co) având ca rețetă tradiția și pasiunea italiană pentru vinuri spumante și energia românească a unor noi începuturi.

Primul produs care a cucerit de la început piața autohtonă a fost Angelli Cuvée Imperial, un spumant demisec, superior produselor aflate atunci pe piață. La scurt timp, acesta a devenit favoritul consumatorilor români, devenind un lider de necontestat al categoriei sale.

 

Preludiul unei aventuri – o promisiune mereu respectată

Cu silueta sa elegantă și eticheta aurie, Angelli Cuvée Imperial este alegerea firească a îndrăgostiților, care își doresc un strop de rafinament. Sloganul Preludiul unei aventuri transpune acest lucru în cuvinte, spumantul fiind un catalizator al pasiunii.

Spumantul-vedetă s-a bucurat de o atenție deosebită, având de-a lungul anilor mai multe spoturi TV (1998, 2007). Spotul din 2014 a consolidat imaginea seducătoare a produsului, plasat între două ispite feminine, într-o atmosferă de party nocturn cu accente venețiene. Italian prin natură și îndrăzneț din fire, Cuvée Imperial a cucerit și mai mult inimile consumatorilor din România.

Agenția MSA Branding & Communication (Agency of Records) din Cluj a fost mandatată să conceapă și să producă spotul, de la primul cuvânt din scenariu până la editul final pentru stațiile TV.

 

2018 – Pasiunea prinde aripi... de fluture

Vine o vreme în viața unei agenții când ideile năstrușnice prind aripi, se înalță într-un nor auriu și se transformă într-o aventură pasionantă. La MSA, acest lucru a venit firesc, pentru a plasa imaginea Angelli Cuvée Imperial într-o nouă lumină. Pentru o imagine mai plină de strălucire.

Set-ul noului spot a fost plasat în interiorul magic al castelului Bánffi din Răscruci (fratele mai mic al castelului Bánffi din Bonțida, unde are loc festivalul Electric Castle). Cu stilul său eclectic, castelul oferă acel spațiu plin de mister în care pasiunea insuflată de Angelli se poate manifesta din plin.

Angelli Cuvée Imperial este un produs care marchează momente de sărbătoare, clipe solemne sau evenimente fericite. În ADN-ul său intră totuși glam-ul eleganței italiene, forța seducției și limpezimea pasiunii, lucruri care se regăsesc în povestea unui cuplu de îndrăgostiți.

De aceea, agenția, după un proces elaborat de evaluare și analiză desfășurat alături de client (pe baza unui studiu de piață complex), a decis să construiască noul spot în jurul ideii de seducție, a farmecului ușor misterios și a senzațiilor puternice în care este trăit momentul întâlnirii dintre cei doi îndrăgostiți.

Procesul de casting & styling a fost asigurat de agenție, în colaborare cu Ana Sidor-Crișan. Rolurile celor doi îndrăgostiți vor fi jucate de top-modelele internaționale Cristiana Grasu (@grasucristiana – a lucrat pentru branduri ca: Nissa, Eucerin, Nestlé, Immeurope, Boucheron, Sequoia, Vogue) și Michael Pichler (Germania, @pichlermichael – a lucrat pentru branduri ca: Pierre Cardin, Baldessarini, Alain Delon).

La nivel conceptual, pentru a marca originalitatea și memorabilitatea producției, a fost aleasă o metaforă cu puternic impact vizual: un fluture auriu care își ia zborul, învăluindu-i pe cei doi în praful de aur al aripilor. Fluturele reprezintă senzația puternică, determinată de dorință, de atingere. El este majestuos, delicat, dar și efemer, în același timp. Un element vizual nobil, o prezență de neuitat.


Concept & producție: MSA Branding & Communication
Lights, camera & grip: Grup Fort Studio București, UBB Cluj-Napoca

TVC-ul reprezintă o nouă filă din povestea Angelli Cuvée Imperial, o poveste țesută cu pasiune. În jurul său, MSA Branding & Communication a construit o întreagă strategie de comunicare, incluzând un mix de canale: TV, Social Media, OOH, Unconventional, In-store marketing. În perioada iernii 2018-2019 s-a desfășurat promoția „Trăiește momentul de aur!”, care a impărțit strălucirea din spot fanilor produsului, consolidând poziția brandului Angelli ca furnizor al unor momente unice, de sărbătoare, pasiune și răsfăț.

Ce e mic, roșu și se strecoară ușor prin oraș? Pentru că spiritul italian vibrează mereu în nucleul brandului Angelli, până pe 25 ianuarie 2020, orice cumpărător al unui produs Angelli poate conduce spre o nouă aventură la bordul unui seducător Fiat 500.

Angelli Cuvée Imperial va continua călătoria sa de bun-gust, adăugând fiecărui moment fericit un strop de inspirație și eleganță.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related