Creatorii momentelor de răsfăț. Cherry Angelli, o poveste cu gust de cireșe, spusă de MSA Branding & Communication

Creatorii momentelor de răsfăț. Cherry Angelli, o poveste cu gust de cireșe, spusă de MSA Branding & Communication

O cireșată cum alta nu-i

”Cheri, Cheri Lady” era refrenul unui hit disco din anii ”80. El invoca dulceața și aspectul ispititor al asocierii dintre eternul feminin și fructul atât de dorit și apreciat. Probabil la asta s-au gândit și cei de la Angelli România când au creat, pe la mijlocul anilor ”90, lichiorul-aperitiv de cireșe Cherry Angelli.

În scurt timp, produsul a devenit lider de piață și a început să fie admirat, copiat și apoi „reprodus” de concurență. Însă dragele consumatoare din România au rămas fidele până astăzi primei iubiri cu gust de cireșe. Secretul? O rețetă originală, evident secretă, bazată pe ingrediente naturale, pasiune italiană și meșteșug autohton. O băutură suavă, sinceră, care te cucerește de la prima degustare.

În 2003, Angelli devine parte a grupului german Henkell & Co, un colos mondial specializat în producția de vinuri spumante. Spiritul teuton s-a îmbinat de minune cu notorietatea numelui Angelli, iar de aici a apărut nevoia construirii unor identități puternice pentru produsele de pe piața din România.

 

Ne punem cireșe la urechi și strigăm: Action!

2014 este un landmark în istoria de 10 ani a produsului Cherry Angelli. Prin fericita întâlnire strategică și creativă cu agenția MSA Branding & Communication din Cluj, lichiorul de cireșe a primit un boost de imagine binemeritat.

Publicul-țintă al produsului este preponderent feminin (deși el face cu ochiul și multor băieți cu glezna fină, pălărioară și trotinetă, fiind folosit în cocktailuri), a relevat un studiu de piață.

 

Cherry-uim momentele de răsfăț

– Eu? Dulce, savuros, sincer. Cu gust bogat de cireșe!
– Încântat de cunoștință, Cherry Angelli, zise publicul feminin din România.

Pentru agenție, produsul era unul tentant, juicy, putem spune. Termeni din insight-ul dezvoltat împreună cu clientul, ca self-indulgence, pampering, after-work treat au trecut prin retorta fină a echipei de strategie și creație și s-au transformat într-o poveste scrisă și desenată cu multă pasiune.

Așa a apărut sloganul Momente de răsfăț, care concentrează într-un statement onest contextul de consum și starea pe care acesta o induce. Apoi, mai trebuia găsit un personaj care să întruchipeze aspirațiile publicului feminin: o apariție răvășitoare, care se bucură de un moment de repaus, savurând un pahar de Cherry Angelli.

Zis și făcut. De la script, storyboarding, agenția (care s-a transformat și într-o casă de producție ad-hoc) s-a trecut la casting. Cine să fie oare protagonista? Cea care va împărtăși apoi cu publicul feminin momentele de răsfăț. Alegerea fost firească. Atenția tuturor celor implicați a fost atrasă de la început de... Miss World Greece, Maria Tsagkaraki! Kalimera și Welcome to Romania, Maria!

 

Astfel, agenția MSA din Cluj a reușit să creeze, pentru prima dată în afara capitalei, o echipă completă care să transpună povestea unui brand național într-un TV commercial. Iar odată cu spotul pentru alt produs important Angelli, Cuvée Imperial, filmat în aceeași perioadă, a fost construit cel mai amplu set din provincie dedicat unor spoturi comerciale.

 

Au răspuns chemării la răsfăț:

  • Marius Hăngănuțiu, WORKS FILM STUDIO, Viena – Regie – specialist în Visual Effects, „vinovat” printre altele de efectele vizuale ale unor filme ca: Resident Evil-Afterlife, Silent Hill, Babylon A.D., Finding Neverland și multe altele;
  • Maxime Alexandrepartos.com – Director de Imagine – probabil cel mai cunoscut Director of Photography din lumea filmului horror. Datorită/din cauza domniei sale ați tremurat și urlat de spaimă la filme ca: Silent Hill: Revelation, Mirrors, The Hills Have Eyes, Annabelle. Creation, The Nun și la încă vreo două duzini de producții de gen. Acesta nu i-a înspăimântat, ci i-a delectat pe toți cei prezenți pe set cu șarmul său italo-belgian și profesionalismul impecabil.

 

Echipa multinațională și multidisciplinară a fost completată de membri ai agenției și colaboratori din capitală. Produsul final este încă pe ecrane, numele (ca și gustul unic) Cherry Angelli este încă pe buzele consumatoarelor din România.

Bineînțeles, filmările au fost pigmentate cu momente de răsfăț pe care echipa și le-a oferit în clipele de respiro. 

 

Povestea nu se termină aici. Răsfățul Cherry Angelli a trecut apoi și în alte medii, OOH, Social Media, Radio, în campanii naționale cu zeci de mii de participanți:

Dar asta e deja o altă poveste. Cin-cin!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related