Seara YP: Comunicare Politică 2020

Seara YP: Comunicare Politică 2020

Te invităm să urmărești Seara YP dedicată Campaniei Electorale pentru a afla care au fost strategiile de comunicare folosite de principalele personalități politice din România.

IAA Young Professionals, asociația tinerilor profesioniști din industria de marketing și comunicare din România, organizează Seara YP dedicată Campaniei Electorale pentru Alegerile Locale 2020, joi, 1 octombrie, de la ora 11:00, Live pe pagina de Facebook IAA Young Professionals. În cadrul evenimentului, vom discuta despre strategiile și tacticile de marketing folosite de către oamenii politici pentru a-și prezenta mesajul către comunitate.

 

Contextul pandemic a făcut că alegerile din acest an să fie unicate din punct de vedere al campaniilor de comunicare și marketing. Restricțiile i-au facut pe o parte dintre candidați să găsescă noi soluții de abordare a populației. Vă propunem să analizăm împreună cu invitații noștri care sunt elementele noi de comunicare care au apărut în această campanie, cum și-au adaptat mesajele politicienii la contextul curent și ce impact au avut asupra alegătorilor.”, declară Iulia Niculae - Cuciurean, Președinte IAA Young Professionals România și Vicepresedinte IAA Young Professionals pentru Europa.

 

Specialiștii care ne vor ghida discuția sunt următorii:

Bruno Ștefan este sociolog, conferențiar la Universitatea Politehnica din București - Departamentul de Formare pentru Pregătirea Didactică și Științe Socio-Umane. El lucrează în domeniul sondajelor de opinie din 1990 și a coordonat până acum peste 600 de cercetări sociologice (sondaje, focus-grupuri, monitorizări, etc), din care aproximativ jumătate au fost în domeniul politic.

Radu Delicote este analist şi a fost implicat în campanii naţionale şi locale. Din 2014 a început să lucreze cu clienţi de talie internațională, fiind responsabil și de comunicarea on-line pentru o serie de europarlamentari şi fiind parte din echipa de campanie pentru alegerile parlamentare din Republica Moldova (2014).

Seara YP este unul dintre cele mai importante proiecte ale noastre și aduce în atenția publicului subiecte de actualitate din industria de MarComm, cu scopul de a încuraja dezbaterile, transferul de cunoaștere de la specialiști de top și urmărirea tendințelor principale din domeniu. Printre temele abordate în cadrul edițiilor anterioare se numără: comunicare globală versus comunicare locală, marketing turistic, marketing pentru copii, branduri românești, marketing de festival, sportiv, gaming, Growth Hacking și multe altele.

 

Partenerii și sponsorii evenimentului sunt IQads, Editura Publica și Coca Cola.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related