IAA Young Professionals a premiat cele mai creative idei în cadrul CompetiţIAA 2018

IAA Young Professionals a premiat cele mai creative idei în cadrul CompetiţIAA 2018

IAA Young Professionals România, asociația tinerilor profesioniști din marketing și comunicare, a premiat echipele câștigătoare ale concursului CompetițIAA 8.

7 echipe formate din tineri pasionați de marketing și comunicare au fost răsplătite cu câte un premiu în valoare de 500€, pentru creativitatea cu care au răspuns provocării de a realiza o campanie de marketing pentru companii de top din România.

Pe durata desfășurării competiției, tinerii au oferit solutii creative pentru briefurile oferite de: BRD, Azuga Nepasteurizată, SYKES, Yardi, Eventador, Steelcase şi Bombardier.

Cele 7 companii partenere ale proiectului au selectat cele mai creative idei, în urma simulării pitch-urilor susținute.

Echipele câștigătoare ale acestei ediții sunt:

  • Echipa Qontent Tarantin (brief BRD) formată din: Andrei Vlad, Adriana Dănilă, Andrei Petre, Maria Sitescu si Diana Oprea
  • Echipa The Unlabeled (brief Azuga Nepasteurizată) formată din Andreea Silvia, Gherda Mircea, Adrian Ungureanu, Larisa Maria, Ureche Carmen, Diana Demian si Irina Malai.
  • Echipa PRaxis (brief SYKES) formată din Brahă Dragoş-Mihai, Băleanu Sorina Andreea, Neagu Cristiana-Luiza, Crăciun Andreea-Mădălina
  • Echipa RELTOK (brief Yardi) formată din Mureșan Răzvan Adrian, Nastas Dan, Pop Andrei Lucian, Tibil Raisa Ema Brighita
  • Echipa The Marketeers (brief Eventador) formată din Strimbu Cristina, Mazilu Ruxandra, Cioaric Radu, Florea Vlad
  • Echipa Meraki A.A. (brief Steelcase) formată din Cobzaru Diana Maria, Pană Iulia
  • Echipa Goal Diggers (Bombardier) formată din Moga Denisa, Poterașu Emanuela

 

“Studenții participanți în cea de-a 8 ediție CompetitIAA au dat dovadă de multă creativitate, autenticitate și dăruire. Special pentru ei, anul acesta pregătim un program pilot prin care ne propunem să-i aducem mai aproape de realitatea din agenție și de la client: vor avea ocazia să se întâlnească cu diverse personalități din industrie, să înțeleagă care sunt responsabilitățile și diferențele între departamente și să poate sa se decidă spre ce zonă vor opta în viitor.”, a declarat Iulia Niculae  - Cuciurean (Președintele IAA Young Professionals România).

 

„Am luat pulsul unei generații de studenți pasionată și curajoasă, care ne-a inspirat cu abordări inovatoare în rezolvarea briefurilor. Coordonarea proiectului a fost o provocare în sine, pe care am concretizat-o într-un proiect reușit alături de o echipă determinată și unită, formată din membrii asociației”, a declarat Corina Toma (Project Manager CompetițIAA8 București).

 

Ediția a 8-a a CompetițIAA a fost lansată pe 10 Octombrie atât în București, cât și în Cluj-Napoca. În total s-au înscris 80 de echipe de studenți, dintre care au fost selectate ca participante în concurs 38. Aceștia au avut la dispoziție trei săptămâni pentru a rezolva brief-ul primit de la client și încă de la începutul competiției au fost susținuți prin sesiuni de mentorat și training-uri personalizate. Concursul de creativitate s-a finalizat cu susținerea pitch-urilor, care a avut loc în perioada 28 noiembrie – 7 decembrie, când au fost selectate celor mai bune idei.

Sponsorii și partenerii ediției 8 au fost: BRD, Azuga Nepasteurizata, Sykes, Yardi, Eventador, Steelcase, Bombardier, Editura Publica, Coca- Cola și Iqads.

Anul 2019 vine cu o nouă ediție și noi provocări pentru studenții din marcomm.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related