O mamă și fiul său recreează o jucărie pentru a promova desenatul

O mamă și fiul său recreează o jucărie pentru a promova desenatul

O mamă și fiul ei de opt ani au recreat o jucărie care este una dintre cele mai importante 1000 de invenții ale lumii.
Jucăria se numește Taumatrop, iar istoria cinematografiei și animației este iremediabil legată de ea.

Dora Cerin și Mihai, fiul ei au readus-o la viață pentru copiii care doresc să înțeleagă principiul de iluzie optică și să își creeze și ei, la rândul lor propriile iluzii optice. Odată cu povestea jucăriei, cei doi își doresc să promoveze desenatul și să îndemne adulții și copiii să deseneze indiferent de abilități. Și asta pentru că desenatul este un bun instrument de dezvoltare personală ce ajută la depășirea temerii de a greși (și în desen, și în viață), la reflecție la imaginarea unor noi posibilități.

Așa cum nimeni nu a învățat să scrie pentru a deveni un mare scriitor, nimeni nu ar trebui să renunțe la desenat pentru că nu are șanse să devină un mare artist. Desenatul o fi început în peșteri, însă își merită pe deplin locul și în școli, și în organizații de orice fel, având în vedere că sute de studii scot la iveală că desenatul îi face pe oameni mai deștepți, mai fericiți și mai productivi (conform a numeroase studii, precum acesta).  

Despre legătura dintre promovarea desenatului și lansarea jucăriei care a influențat crearea filmelor și desenelor animate, Dora Cerin spune:

„Taumatropul, jucăria optică pe care am recreat-o cu fiul meu este doar un pretext și un instrument la îndemână pentru oricine să creeze desene simple, fiind o alternativă jucăușă la intimidanta coală albă de hârtie. În plus, deși este una dintre cele mai importante 1000 de invenții ale lumii, mult prea puțini copii și părinți o cunosc, iar eu am vrut să o fac cunoscută și, în plus, să o dăruim, atât unor copii din medii defavorizate, cât și unor copii spitalizați pentru a-i transmite fiului meu bucuria de a crea și dărui.

Creioanele colorate sunt niște „arme” de creație în masă. Prin urmare, adulți și copii deopotrivă sunt încurajați să promoveze desenatul în România, împărtășind creațiile lor, folosind hashtagul #DesenamOLumeNoua în rețelele sociale.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related