SocialPedia 23: Despre TikTok în 2021 cu Laura Savu, Ovidiu Mureșanu, Ana-Maria Udriște și Robert Tatoi

SocialPedia 23: Despre TikTok în 2021 cu Laura Savu, Ovidiu Mureșanu, Ana-Maria Udriște și Robert Tatoi

SocialPedia revine în forță cu o nouă ediție adaptată noului context, online. Ediția 23 a SocialPedia are loc pe 16 februarie 2021, de la ora 18:00, live pe ZOOM. Speakerii acestei ediții cu tema “TikTok în 2021” sunt: Laura Savu, Global Community Manager TikTok, Ovidiu Mureșanu, Digital Gentleman, Robert Tatoi, video marketing expert, și Ana-Maria Udriște, avocat.

Lansată la nivel mondial în 2018, după ce ByteDance a cumpărat Musical.ly, TikTok a reușit să crească de la an la an. A fost cea mai descărcată aplicație a anului trecut și a depășit Instagram ca număr de utilizatori în România. În luna decembrie, TikTok avea 5.364.860 de utilizatori români, 22.36% în categoria 18-24 ani și 26.27% în categoria 25-35 ani. Publicul 13-15 ani înseamna 18%, în timp ce publicul de 15-17 ani reprezenta 3.77%. 13.37% dintre utilizatorii de pe TikTok au peste 35 de ani. 

Invitații SocialPedia 23 vor discuta despre toate aceste lucruri și vor încerca să răspundă la întrebări precum:

  • Care sunt previziunile pentru TikTok în următorii ani.
  • Ce înseamnă să fii creator de conținut pe TikTok.
  • Cum este publicul de pe TikTok în comparație cu alte rețele sociale
  • Cum pot integra brandurile TikTok-ul în strategia lor de conținut.
  • Ce este legal și ce nu este legal să faci în social media, atât din perspectiva brandurilor, cât și din perspectiva creatorilor de conținut și a utilizatorilor.

 

“La finalul anului trecut, TikTok a depășit Instagram ca număr de utilizatori în România. Un semnal atât pentru creatorii de conținut, cât și pentru branduri. Industria se schimbă, evoluează, la fel și tendințele. De aceea, considerăm că este obligatorie o discuție despre rețeaua socială a momentului, în care vom descoperi care sunt toate lucrurile cool, dar mai ales educative și inspiraționale, ce se pot face în platformă. Laura Savu, Global Community Manager TikTok, ne vorbește despre trenduri și previziuni în următorii ani, Ovidiu Mureșanu și Robert Taloi povestesc despre crearea de conținut pe TikTok, iar Ana Maria Udriște are grijă să ne spună ce avem voie și ce nu avem voie să facem în social media. Promitem o discuție extrem de utilă pentru toți care lucrează în online. ”, declară organizatorii evenimentului.

Biletele sunt disponibile online.

 

Speakeri:

Laura Savu este Global Community Manager la TikTok, coordonând șapte țări din Europa Centrală și de Est. Are o carieră în ascensiune ca social media strategist și comunicator, elaborând și implementând proiecte din diferite roluri, în mai multe industrii, atât din partea agenției, cât și din partea clientului. Philip Morris International, Coca Cola Company, Lowe&Partners Bucharest - sunt doar câteva dintre colaborările sale. Cu 9 ani de experiență în planificarea și implementarea strategiilor de social media și Influencer Marketing, Laura locuiește în prezent în Berlin. 

Robert Tatoi este video marketing expert, fondator FollowArt Production și content creator cu experiență în marketing și cu background în arte (dans). Scopul lui este de a ajuta brand-urile să utilizeze la maximum potențialul oferit de platforme emergente, cum este acum TikTok-ul, prin content fresh, engaging și contextual pentru audiența țintă.

Ana-Maria Udriște este avocat, fondator Avocatoo, primul site de profil juridic din România care traduce limbajul juridic pe înțelesul tuturor. Pasionată de tehnologie, s-a concentrat pe zona de tech, GDPR și data privacy, fiind adepta oferirii unor răspunsuri care să rezolve cu adevărat problemele.

Ovidiu Mureșanu este digital gentleman și creator de conținut de 7 ani, de când și-a lansat propriul blog de lifestyle masculin. Este prezent pe toate platformele social media: Facebook, Instagram, Youtube, Snapchat, iar de un an a fost cucerit de TikTok, unde este foarte activ. A făcut și pasul spre antreprenoriat, atunci când a creat brandul de îmbrăcăminte The Stories of O. Iar la finalul anului trecut a lansat colecția de haine O.K. TikTok, realizată, desigur, împreună cu TikTok, și însoțită de un challenge cu un succes uriaș pe această platformă.

Eveniment powered by KISS FM și TikTok
Parteneri Media: Zile si Nopți, Doza de Comunicare, IQads, MORE Networking, IQool, Flawless, SocialWeb.ro, ASC

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related