Ovidiu Muresanu, noul membru al echipei Makeover Buro: ''Faptul ca au aparut si in Romania agentii dedicate pentru campanii de Influencer Marketing e si acesta un semn ca industria incepe sa se coaguleze.''

Ovidiu Muresanu, noul membru al echipei Makeover Buro: ''Faptul ca au aparut si in Romania agentii dedicate pentru campanii de Influencer Marketing e si acesta un semn ca industria incepe sa se coaguleze.''

Ovidiu se alatura agentiei de Influencer Marketing pe partea de vanzari, avand un trecut profesional care se invarte in zona de media si publicitate. A lucrat de-a lungul anilor cu Elle, Viva!, Reader's Digest, sau Sapte Seri.

Pe blogul sau, The Stories of O., Ovidiu creeaza o platforma inspirationala pentru barbatul modern, oferind viziunea lui in materie de lifestyle, fashion si travel.

Colaborarea dintre Ovidiu si Makeover Buro urmareste cresterea awareness-ului din partea brandurilor catre realizarea unor campanii de influencer marketing autentice, care sa plece de la problema brandului si gap-ul sau pe piata.

Daca de multe ori brandurile romanesti aleg sa puna influenceri in fruntea campaniilor pentru mai multa publicitate, fara a avea o idee cu un continut clar, Makeover Buro incearca sa foloseasca tipul acesta de campanii ca o solutie sustenabila.

Ovidiu va aduce in aceasta colaborare experienta lui in ceea ce priveste consumatorul modern si comportamentul sau comercial, cat si imaginea sa de influencer 'vechi in domeniu'. Ovidiu are in portofoliu colaborari cu branduri internationale si locale, lucruri care i-au conferit credibilitate si popularitate prin autenticitatea endorsement-urilor sale. Pe langa colectiile de imbracaminte lansate sub brandul The Stories of O., Ovidiu a colaborat si cu Molecule F sau Skin Deep.

Aceasta colaborare se intampla intr-un moment in care mediul romanesc de influencer marketing este in plina ascensiune, dupa cum observa chiar Ovidiu: ''de la an la an bugetele in aceasta zona cresc, la fel cum creste si numarul de branduri care pregatesc campanii speciale pentru aceasta forma de promovare'', un semn ca industria incepe sa se coaguleze.

Noua formula Makeover Buro prevede un peisaj din ce in ce mai educat in ceea ce priveste piata de influencer marketing, cu branduri care incep sa realizeze importanta unor campanii de influencer marketing sustinute si consistente, nu numai la suprafata.

''Daca in 2017, doar pentru postarile influencerilor pe Instagram s-au cheltuit bugete de peste 1 miliard de dolari in toata lumea, iar pentru 2019 se asteapta ca aceasta suma sa se dubleze, e clar ca aceasta industrie va creste din ce in ce mai mult.'', Ovidiu Muresanu.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Subiecte

Sectiune



Related