Octavian Moldovan: O vacanta in Green Village inseamna in primul rand libertate, natura ne ajuta sa ne miscam in voie, sa exploram, sa ne odihnim, sa experimentam “starea de bine”.

Octavian Moldovan: O vacanta in Green Village inseamna in primul rand libertate, natura ne ajuta sa ne miscam in voie, sa exploram, sa ne odihnim, sa experimentam “starea de bine”.

Libertate. Cate sensuri a primit cuvantul acesta in ultimul an. Dupa un an de pandemie, pentru fiecare om in parte, libertatea a ajuns sa insemne altceva. Pentru multi dintre noi, libertatea are si gust de vacanta, calatorie, iesirea din decor. La Green Village, libertate inseamna responsabilitate, siguranta, aventura, relaxare, lux, rasfat, natura, descoperire, spune Octavian Moldovan, Director General al companiei The Makers care asigura managementul Green Village 4* Resort. Pentru a intelege mai bine libertatea unei vacante in pandemie, Octavian ne face o scurta istorie a industriei ospitalitatii, care se imparte in trei mari ere: Era 3 L (Location, Location, Location), Era 3 S (Service, Service, Service) si Era 3 E (Experience, Experience, Experience), in care ne aflam acum.

Oamenii care vin la noi sunt exploratori, nu doar simpli turisti. Iubesc natura, iubesc aventura. Apreciaza confortul si calitatea. Oamenii Green Village sunt persoane educate, open-minded, orientate catre dezvoltare personala. Au un simt estetic dezvoltat si sunt preocupate de sustenabilitate si de protejarea mediului inconjurator.

Cu orice planuri sau asteptari vii in Green Village, locul iti reconfigureaza nevoile si dorintele, spune Octavian Moldovan. Ceea ce diferentiaza Green Village de orice alt loc din Delta Dunarii este faptul ca imediat langa resort se afla cea mai mare plaja salbatica de la Marea Neagra. Turiștii au parte de exotism, izolare naturala, dar si bogatie culturala, delicatese gastronomice locale si un echilibrul rar intre serenitate si aventura.

In interviul de fata, Octavian Moldovan, Business Manager Green Village Resort, povesteste despre cum s-au pregatit pentru noul sezon, care sunt masurile pe care le-au luat in noul context al pandemiei, ce oameni vin la Green Village si cum s-au schimbat nevoile si dorintele lor de vacanta. 

 

Începutul în turism

Aveam 6 ani cand am servit prima oara un client, in Neptun deci pot spune ca am inceput aproape dintotdeauna. Dupa o perioada in care am imbinat studiile cu practica in restaurante, baruri, cluburi si mini-hoteluri, am intrat in echipa unui hotel de 5 stele din Bucuresti si m-am indragostit de acest sector. Dupa mai mult de 20 ani experienta din care 15 in hoteluri de lant international doresc sa-mi aduc un aport semnificativ la dezvoltarea perceptiei asupra ospitalitatii in Romania.

 

De la Era 3L la Era 3E

Desi principiile de functionare ale industriei au ramas aceleasi in mare parte, preferintele consumatorilor s-au schimbat, la fel si modalitatea de satisfacere a acestora. Astfel, eu impart istoria recenta a industriei ospitalitatii in trei mari ere: Era 3 L (Location, Location, Location), Era 3 S (Service, Service, Service) si Era 3 E (Experience, Experience, Experience), in care ne aflam acum. Tot ceea ce conteaza astazi este sa oferi plus-valoare, sa depasesti asteptarile clientilor, sa te comporti in primul rand, uman si sa intelegi ce isi doreste fiecare.

 

Ce contează cel mai mult in 2021

Sa ai o mentalitate deschisa si sa-i inveti pe cei din jurul tau cum sa se dezvolte, cum sa se comporte, cum sa isi faca o vacanta mai frumoasa, cum sa isi aleaga locul potrivit si cum sa plece cu un zambet si cu dorinta de a reveni. Sa promovezi tot ce ofera locul, nu doar spatiile de cazare si facilitatile, ci si toate atractiile zonei, ecosistemul si diferitele activitati si excursii facute local. Nu in ultimul rand, in situatia pandemica actuala, as spune ca siguranta este pe primul loc ca factor decisiv in alegerea unei destinatii de vacanta.

 

Povestea Green Village

Green Village si Green Dolphin  Camping  au fost construite in 2003, din  pasiunea pentru cinematografie a primului proprietar. El a creat 3 sali de cinema confortabile si perfect dotate, un cinema in aer liber in camping si Festivalul de Film Independent  Anonimul, in functiune din 2003. Ani de zile Green Village a fost sinonim cu cinematografia, iar vreme de 1 saptamana Sfantu Gheorghe era destinatia obligatorie si mult asteptata pentru profesionistii industriei filmului. Asa a crescut notorietatea, asa a crescut resortul, asa a crescut numarul de turisti si interesul pentru aceasta zona atat de frumoasa.

 

Schimbari

Dupa ce a functionat pana in anul 2014 sub managementul primului proprietar, in 2015 a fost cumparat de omul de afaceri Dragos Anastasiu, care a decis atunci ca vrea ca primul sau pas in industria ospitalitatii sa fie achizitia Green Village Resort 4*.

Prima schimbare a fost ca resortul este deschis din aprilie pana in 5 ianuarie, o modificare de mentalitate pentru turistii romani, care au invatat treptat ca Delta este minunata si diferita in orice anotimp.

A doua a fost focusul continuu si permanent referitor la nevoile clientilor, preocuparea echipei de a livra servicii de excelenta clientilor, de a asculta mereu nevoile lor si de a tine cont de feed-back-ul si asteptarile acestora.

Atractiile de baza in resort raman excursiile cu barca pe canale, masajul si activitatile de la SPA, sesiuni de yoga si de mindfulness, cinema-urile, plaja, pescuitul, birdwatching-ul, plimbarile cu bicicleta, jocurile pentru copii si permanenta explorare a naturii.

 

Cum ai descrie Green Village intr-o propozitie

O propozitie nu este suficienta, atat de complex este ceea ce simti la Green Village. Voi alege o descriere: poate  locul ce mai frumos din Romania unde Dunarea imbratiseaza Marea Neagra,  unde vezi cel mai frumos cer, calci pe cel mai fin nisip, respiri cel mai curat aer si te bucuri de amestecul dintre exotic, natural si autentic. 

 

Litoral & Delta Dunării

Ceea ce diferentiaza Green Village de orice alt loc din Delta Dunarii este faptul ca imediat langa resort se afla cea mai mare plaja salbatica de la Marea Neagra. Asadar cei care ne viziteaza au parte de o vacanta „doi in unu”: litoral plus Delta Dunarii. Lucrul ascesta este unic si nu ne-am ferit sa ne mandrim cu el.

Un alt lucru distinctiv este faptul ca intregul resort este construit in spiritul locului, din materiale ecologice si sustenabile, aflandu-se intr-o armonie perfecta cu natura.

Pentru promovare am ales sa ne asociem cu companii, parteneri, evenimente si lideri de opinie cu care impartasim acelasi set de valori si care au aderat la misiunea noastra de turism sustenabil si de calitate in Romania.

 

Promovarea

Am mizat intotdeauna pe exotismul locului, pe izolarea naturala de care ai parte acolo, pe bogatia culturala, pe patrimoniul gastronomic local, pe echilibrul dintre serenitate si aventura si pe toate experientele pe care le poti trai intr-un loc fabulos cum este Green Village.

 

Cine vine la Green Village

In general, oricine isi doreste o evadare din cotidian, o experienta. La noi vin familii cu si fara copii, cupluri tinere dornice de experiente, seniori pentru relaxare, pescari amatori, sportivi, grupuri de prieteni, corporatisti, persoane publice, amatori de sport, meditatie si yoga… Este o libertate fantastica, unica, pe care o observi in randul oaspetilor nostri.

Oamenii care vin la noi sunt exploratori, nu doar simpli turisti. Iubesc natura, iubesc aventura. Apreciaza confortul si calitatea. Oamenii Green Village sunt persoane educate, open-minded, orientate catre dezvoltare personala. Au un simt estetic dezvoltat si sunt preocupate de sustenabilitate si de protejarea mediului inconjurator.

 

Ce vacante cauta ei

Cred ca este o diferenta intre ce cauta si ce gasesc aici. Gasesc mult mai mult, gasesc acel “wow, nu credeam ca exista asa ceva in Romania”. Apoi isi reconfigureaza traseul, intreaba ce pot face, ce locuri ascunse pot vedea, cum isi pot umple zilele si daca pot prelungi sejurul, foarte multi gasind acest lucru aproape imposibil, deoarece rezervarile curg continuu.

 

Cum s-a schimbat profilul clienților în pandemie

Oaspetii de anul trecut s-au impartit in doua categorii: cei care doreau sa isi petreaca vacanta in conditii normale, ca si cum nu ar fi fost pandemie si cei care ne cautau tocmai pentru izolarea naturala a locului si masurile de siguranta pe care le-am luat. Noi am respectat toate normele prevazute de lege si nu pot spune ca ne-a fost usor. Am avut provocari imense, nu am putut oferi toate facilitatile resortului in toate perioadele (interiorul restaurantelor, discoteca, salile de cinema si altele) in schimb ne-am concentrat pe activitatile in aer liber si am profitat de unicitatea cazarii (intrari separate  si terase-balcon in fiecare camera, foisoare, baruri in aer liber).

 

Ce spun oamenii la plecare

Ce spun ca le-a placut cel mai mult la plecare? Ca nu credeau ca exista asa ceva, ca se vor intoarce si vor spune prietenilor si daca pot rezerva de acum pentru anul urmator, observand ca este greu sa gasesti camere libere.

 

Relatia cu comunitatea locala din Delta

Traim in armonie, impreuna. Noi incercam sa implicam foarte mult localnicii, nu numai oferindu-le locuri de munca, ci si instruindu-i in cultura serviciilor superioare. Asta cere timp, dar noi avem rabdare. Ne implicam si in proiecte de educatie, dorim sa infiintam o clasa de invatamant dual in zona, sprijinim practica elevilor si studentilor din Tulcea, Sulina, Galati si alte localitati din apropiere.

Aceasta relatie este cruciala. Green Village este un exemplu de ospitalitate si o destinatie de vacanta, dar comunitatea din Sfantu Gheorghe cu putin ajutor de la mediul public, dar si privat, isi poate pastra autenticitatea, spiritul liber si un model de bune practici in turismul sustenabil.

 

Turism in Pandemie

Faza de lock-down ne-a permis sa ne pregatim cu masurile de siguranta cerute de situatie. Am impartit zonele, am distantat mobilierul, am montat dezinfectantii, toti angajatii au purtat masca si au mentinut un contact minim cu oaspetii. Micile probleme cu care ne-am confruntat au venit la inceput, pana ne-am obisnuit si noi, si clientii ca “noua normalitate” trebuie exersata.

 

Reactiile clientilor

De la intrebarile referitoare la “cum este in resort” pana la “cand pot sa vin”, am trecut prin toate reactiile firesti ale perioadei. Odata ajunsi in resort, odata ce vad masurile luate si distantarea pe care locul o permite, oamenii se relaxeaza, isi amintesc ca au venit in vacanta si intra in starea fireasca. O vacanta in Green Village inseamna in primul rand libertate, natura ne ajuta sa ne miscam in voie, sa exploram, sa ne odihnim, sa experimentam “starea de bine”.

 

Lectiile pandemiei

Cel mai probabil ca si anul acesta ne vom desfasura activitatea sub anume restrictii si o vom face mai bine ca anul trecut, avem experienta. Investim in tehnologie in acest sezon si speram la un si mai minim contact intre echipa si oaspeti. Avem o echipa noua de entertainment cu noi activitati in aer liber, oferim sport, miscare si sanatate. Oferim posibilitatea testarii antigen si o asigurare de calatorie la achizitionarea pachetelor de servicii care permite oaspetelui sa isi recupereze plata sejurului in cazul in care nu mai poate ajunge la noi.

 

Efectele asupra turismului romanesc

Din pacate, au disparut doua segmente de piata foarte importante, turistii straini si segmentul corporate. Este o provocare sa acoperi un grad de ocupare maxim numai cu turism individual, 100% romanesc, 9 luni pe an. Dar incercam sa atragem toata Romania in Delta si la mare, avem o locatie unica, suntem chiar acolo unde Dunarea se varsa in Marea Neagra. Deja primele saptamani de la deshidere sunt rezervate complet, oamenii sunt dornici sa calatoreasca, sa iasa in natura.

 

De ce este nevoie pentru revenirea pietei

De intensificarea programului de vaccinare, de slabirea restictiilor de circulatie intre tari, de unda verde la organizarea evenimentelor, de sprijin financiar din partea statului si neaparat de respectarea masurilor de igiena.

 

Noul sezon 2021

Noul sezon incepe vineri, 2 aprilie. Am avut oferta de deschidere, sold-out. Am lansat in ianuarie oferta de Pasti-1mai, sold-out.
Pregatim acum inca doua oferte, urmariti site-ul nostru pentru a le afla.

 

Promisiunea voastra pentru turisti in noul context

In primul rand ca sunt in siguranta, anul trecut am avut zero cazuri de infectare in resort si doar 3 cazuri in localitate. Ca vor petrece cea mai frumoasa vacanta si vor ramane cu cele mai deosebite amintiri. Ca ne vor cunoaste ca oameni si vor reveni ca prieteni. Ca vor afla ce inseamna sa nu mai fii turist, ci explorator.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Sectiune



Branded


Related