Un board nou, același profesionalism și dorință de excelență

Un board nou, același profesionalism și dorință de excelență

IAA Young Professionals, asociația tinerilor profesioniști din industria de marketing și comunicare din România, a votat luna aceasta noua structură a boardului. Membrii proaspăt aleși vor conduce asociația pentru următorii 2 ani.

Noul board ales este format din: Sabrina-Casandra Vlăsceanu (Adecco Romania) – Președinte, Tudor Lupu (Got Groove) – Director HR, Victor Ștefan Voicu (Auchan Romania & Sponsvertising) – Director parteneriate strategice, Simona Georgiana Ghițuran (Bridgital Agency) – Director Proiecte și Maria-Alina Sitescu (Spoon Media) – Director Marketing & Comunicare. Prin prisma poziției globale pe care o ocupă în cadrul IAA, Iulia Niculae-Cuciurean (Federația Română de Fotbal), Vicepreședinte Young Professionals al IAA Global, va rămâne alături de noul board ca Director Internațional.

 

,,Sunt mândră să spun că impactul pe care l-a avut  IAA Young Professionals în acești 4 ani de mandat asupra tinerilor profesioniști și implicit a industriei de MarCom a fost unul considerabil. Am fost ambițioși în abordarea noastră, ghidați de viziunea de a ne autodepăsi și de a oferi “un spațiu” de dezvoltare și creștere cât mai variat și adaptat la realitatea curentă, indiferent de provocările pe care le-am întâmpinat. Consistența demersului nostru, creativitatea și inovația, numărul de proiecte, precum și eforturile echipei de voluntari YP au  fost recunoscute de 2 ori la nivel global prin cele 2 premii câștigate de YP România ca Cel mai bun și activ chapter YP din lume.

Îmi închei mandatul bucuroasă de toate reușitele echipei YP și pregătită să mă dedic noului rol global care presupune întărirea colaborării între chapterele Young Professionals din cele 5 continente și lansarea unor filiale noi YP.

Voi rămâne aproape de noul board ales format din oameni valoroși în care am toată încrederea. Sunt sigură că noua echipă va duce mai departe cu succes brandul IAA Young Professionals.”, a declarat Iulia Niculae-Cuciurean Immediate Past President - IAA Young Professionals România și Vicepreședinte Young Professionals al IAA Global.

 

În noua formulă, IAA YP va continua proiectele deja recunoscute de întreaga Young Professionals din România. Dintre aceste evenimente celebre și mult așteptate ediție după ediție, menționăm CompetițIAA – concurs de marketing și comunicare dedicat studenților, Serile YP - serie de evenimente axate pe dezbatere și networking la cel mai înalt nivel sau GalerIAA – proiect dedicat pasiunilor creative.

De asemenea, noul board are ca obiectiv continuarea și consolidarea eforturilor depuse de predecesorii lor în ceea ce privește creșterea, în mod susținut, a membrilor din asociație și explorarea beneficiilor componentei internaționale.

 

,,Votul de încredere al colegilor mei din IAA YP este dovada clară că am alături o echipă pe care mă pot baza și cu care pot construi un viitor memorabil. Am acceptat cu drag această provocare, cu o viziune clară în minte: PEOPLE FIRST. Îmi doresc să ducem mai departe proiecte cu tradiție și să conturăm împreună inițiative noi, în care să punem întotdeauna studenții și tinerii profesioniști pe primul loc.

2020 a fost un an de adaptare pentru întreaga planetă, iar lumea marketingului și a publicității nu face excepție. Cu toate că am mutat integral procesele în mediul online, avem în continuare o mulțime de tool-uri digitale pe care le putem valorifica în proiecte tailor-made, atât pentru membri, cât și pentru beneficiarii direcți ai asociației, pasionații de MarCom. Prin urmare, am convingerea că deținem toate ingredientele necesare pentru a aduce un strop de magie unei perioade de tranziție.” declară Sabrina-Casandra Vlăsceanu, Preşedinte IAA YP România.

 

Ținând cont de toate măsurile impuse de pandemie, noul board își propune să creeze o conexiune puternică între membrii asociației și să mențină conexiunea formată între asociație și public folosindu-se la maximum de avantajele mediului online.

Deoarece pentru mulți membrii, apartenența la YP vine și cu primul contact cu mediul de lucru și cu cerințele din domeniu, cei șase își propun să facă cunoscute toate talentele de care oamenii din inima asociației dispun. Astfel, ei vor putea fi ușor identificați de potențiali angajatori sau colaboratori. Boardul va continua și cu planurile programelor personalizate de dezvoltare profesională, facilitarea accesului la traininguri, workshopuri și sesiuni de mentorat.

Anul 2021 se anunță un an promițător din punct de vedere al proiectelor pentru IAA YP.  Rețelele sociale rămân principalul mod de comunicare al proiectelor, în orice format ne permite pandemia să le organizăm (fizic sau online).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Spoon Media

Spoon a inceput in 2003 ca o agentie de strategie de media dar a evoluat diversificandu-si serviciile catre o agentie de comunicare digitala si media. Obiectivul Spoon este sa combine experienta de analisti de date... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related