1 an de Gaming Marathon: Peste jumătate de milion de români au participat la cel mai mare festival de gaming din România

1 an de Gaming Marathon: Peste jumătate de milion de români au participat la cel mai mare festival de gaming din România

Gaming Marathon connected by Vodafone și powered by Amber a încurajat femeile să aleagă o carieră în gaming

La aniversarea a 1 an de Gaming Marathon, peste 500 de mii de români s-au jucat cele mai populare titluri ale momentului, interacționând pe cele peste 30 de stream-uri ale celor mai îndrăgiți creatori de conținut români. Cel mai mare festival românesc online de gaming a dedicat ediția aniversară doamnelor și domnișoarelor, pe care le-a susținut și încurajat să urmeze o carieră în industria de gaming: în dezvoltare de jocuri video, în crearea de conținut pe platformele de streaming sau în esports.  

Pe durata a 15 ore a evenimentului, creatorii de conținut de gaming au totalizat un număr de 115 ore de livestream, în cadrul cărora și-au invitat fanii să participe alături de ei în zeci de competiții și turnee de CS:GO, Fortnite, FIFA21, League of Legends, Valorant, PUBG, Call of Duty și multe alte jocuri renumite.

Streamerii și creatoarele de conținut au avut invitate reprezentante ale studioului Amber, cu care au vorbit despre modalitățile prin care putem combate prejudecățile și stereotipurile de care se lovesc femeile atunci când vor să urmeze o carieră ca programatoare, artiste 3D sau business analysts într-un studio de game development. Discuțiile au făcut parte din campania #HerOwnGame a celor de la Amber, care susține egalitatea de șanse în industrie.

 

“Ediția de martie a Gaming Marathon a confirmat ceea ce releva anul trecut studiul RGDA despre jucătorii de jocuri video din România, și anume că foarte multe femei se joacă pe PC, console și telefoane mobile. Totodată, campania #HerOwnGame ne-a demonstrat că există femei în poziții creative de top în studiouri de game development locale. Totuși, prezența lor este una scăzută încă, dar noi vom continua să le încurajăm și să le atragem către această industrie creativă și lucrativă, cea mai mare din lume dedicată entertainment-ului”, a precizat Tudor Dăescu, președinte Gaming Week, co-organizatorul Gaming Marathon.

 

Băieții din Good Gaming League, liga streamerilor care face gaming de bine, susținută de Vodafone, au făcut echipă cu fetele, asumându-și personaje feminine în diverse jocuri, demonstrând astfel că nu există diferențe de skill-uri între sexe. Mai mult, GRLPower, echipa formată din cinci creatoare de conținut de gaming din România, sprijinită de Samsung, l-a provocat la meciuri de CS:GO pe Werty, unul din cei mai cunoscuți casteri ai jocului din țară.

Printre alte momente importante de la Gaming Marathon s-a numărat și Play Smart Stream, powered by George, în cadrul căruia Bobospider a jucat jocuri care stimulează aptitudinile strategice ale jucătorilor (precum Darkest Dungeon și Loop Hero) și o sesiune de „coaching” pe care Ovidiu „Ovvy” Pătrașcu a oferit-o comunității de FIFA, în cadrul PRO Workshop, prezentat de Philips OneBlade.

Gaming Marathon a fost connected by Vodafone și powered by Amber și susținut de George, AOC Gaming, Samsung, Logitech G și Philips OneBlade.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related