MTV Romania ocupa primul loc in preferintele adolescentilor!

Postul de televiziune MTV Romania este postul numarul 1 in preferintele adolescentilor. Media de audienta inregistrata de MTV pe categoria de varsta 15-24 de ani, principalul public tinta al televiziunilor muzicale de gen, este de 0.5. Scorul, transmis de TNS-AGB International, unicul furnizor de date de audienta TV din Romania pozitioneaza MTV Ro pe primul loc in topul televiziunilor muzicale romanesti pentru tineret.

In ceea ce priveste rezultatele studiului CNA pe toate categoriile de public pe sectorul muzica, in topul preferintelor este situat postul Etno TV cu 1.6% urmat de MTV cu 1.1%. La categoria postul cu cea mai buna muzica, tot Etno TV ocupa primul loc cu 12.7%, urmat de postul MTV Romania cu 12.3%. Avand in vedere ca cele doua televiziuni nu se adreseaza aceluiasi public tinta, putem afirma faptul ca MTV Romania detine suprematia pe categoria televiziunilor muzicale pentru tineret, principalii concurenti TV Klumea, Atomic si U TV inregistrand 8.1%, 5.2%, respectiv 1.4%, situandu-se astfel la o distanta semnificativa de liderul MTV.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Branduri

Sectiune



Related