RADAR devine Muzeu Temporar de New Media Art între 10 și 13 iunie

RADAR devine Muzeu Temporar de New Media Art între 10 și 13 iunie

Expoziția va avea loc la ROMAERO și prezintă o piesă centrală dedicată - CORE – un Boeing 737 transformat într-o instalație imersivă de artă.

RADAR 2021 | FLUX este o expoziție temporară de new media art, prezentată de UniCredit Bank, care ia forma unui artshow imersiv de video-mapping și instalații artistice interactive între 10 și 13 iunie la ROMAERO.

Fiecare tur durează două ore și a fost creat ținând cont de reglementările curente aflate în vigoare. Aducem împreună studiouri creative și artiști independenți din România și nu numai, ce dezvoltă proiecte în domenii precum realitate augmentată, video-mapping, inteligență artificială, instalații interactive, game art, sound design.

În 2019, prima expoziție a fost vizitată de peste 8.500 de participanți și 50 de artiști, iar în 2020 a fost lansat CORE, un fuzelaj de Boeing 737 reproiectat într-o instalație de sunet și lumini, un proiect colaborativ al echipei RADAR & 6 artiști și tehnicieni.

Ediția RADAR 2021 este găzduită și realizată în parteneriat cu ROMAERO, companie care în 2020 a celebrat un secol de activitate în industria aerospațială.

Va avea loc în Hangarul 3, cu o suprafață generoasă de 5.800 mp. Cei 4 pereți ai hangarului, cu o suprafața de 1.200 mp vor fi acaparați de un show de video mapping ce va transpune vizitatorii în diferite lumi ireale, alături de un spațiu imersiv dedicat copiilor și un traseu personalizat – RADAR Kids prezentat de Lidl România.

FLUX, tema RADAR #2, este o referință în ceea ce privește interacțiunea continuă a elementelor lumii noastre și schimbările care apar atunci când oamenii, destinele și contextele se ciocnesc. FLUX suntem noi, FLUX este felul în care intrăm în relații unii cu ceilalți, FLUX este mișcarea particulelor, a informației. FLUX este spațiul dintre noi căruia îi dăm formă prin ceea ce ne spunem și ceea ce simțim unii față de alții. FLUX privește lumea ca pe un organism perpetuu reinventat în ultimii 100 de ani. O lume dinamică, dar tot mai ordonată, stabilă, dar mereu mai fluidă. Iar publicul ocupă un rol principal, fiindcă nu există FLUX fără REFLUX.

Explorăm emoția prin tehnologie pe parcursul a două ore în care vom fi purtați prin:

ACT 1 – IMMERSE | Scena principală de video mapping și sound design, prezentată de UniCredit Bank
ACT 2 – LIFT-OFF | CORE - Instalație generativă de lumini și sunet integrată într-un fuzelaj de avion Boeing 737, prezentată de UniCredit Bank
ACT 3 – FLYING DREAM | Experiență video imersivă neurală - amplificată cu creativitate AI
ACT 4 – FLUX OF ENERGY | proiecții interactive

De asemenea, publicul va putea explora și o selecție curatoriată de proiecte new media art pe parcursul întregului timp de vizitare:

1.InFLUX – reunește artiști și studiouri independente de new media art și proiecte realizate în cadrul anilor universitari și programelor de masterat ce oferă o abordare comprehensivă, multidisciplinară și inovatoare producțiilor de artă și tehnologie.*

2. Game Art – prezintă proiecte care îmbină arta și gaming-ul dezvoltate de studiouri locale și realizate în cadrul programului de masterat dedicat educației în tehnologii inovatoare creative.*

În selecția lucrărilor din secșiunea Game Art fac parte și proiecte ce reprezintă new media în educație de la UNATC – CINETIc - AGD, UBB – DIA și UNARTE – WAT.

3. CAPSULA CoLaboratory - expoziție a lucrărilor dezvoltate în cadrul programului de rezidențe artistice digitale lansat de Goethe Institut.

Lucrările au fost realizate de artiști din Germania, România și Republica Moldova, ca răspuns al invitației la un exercițiu de imaginație care să arate schimbările prin care a trecut procesul artistic în ultima perioadă.

4. RADAR KIDS – un spațiu imersiv interactiv, ce recompune o lume fantastică, dedicată copiilor și un tur personalizat în cadrul expoziției, parte din programul nostru educațional și prezentat de Lidl România.

Artshow-ul a fost gândit ca un traseu în ton cu tematica evenimentului, dar și pentru siguranța tuturor participanților. De aceea, accesul se va face doar în intervalul orar menționat pe bilet, iar timpul de vizitare va fi de maxim două ore.
Participanții sunt rugați să se prezinte cu cel puțin 30 de minute înainte de intervalul alocat pentru a efectua procedurile de acces impuse de măsurile de siguranță pentru prevenirea contaminării cu SARS-CoV-2. Biletul permite vizionarea expoziției în intervalul ales de mai jos:

Joi: 17.30 – 19.30; 19.30 – 21.30; 21.30 - 23.30;
Vineri: 13.30 – 15.30; 15.30 – 17.30; 17.30 – 19.30; 19.30 – 21.30; 21.30 - 23.30;
Sâmbătă: 11.30 – 13.30; 13.30 – 15.30; 15.30 – 17.30; 17.30 – 19.30; 19.30 – 21.30; 21.30 - 23.30;
Duminică: 11.30 – 13.30; 13.30 – 15.30; 15.30 – 17.30; 17.30 – 19.30; 19.30 – 21.30; 21.30 - 23.30.

Biletele sunt în număr limitat pentru fiecare oră de acces și vor fi disponibile în format electronic pe iabilet.ro, internațional prin kooltix.com și în format fizic in magazinele Flanco, Diverta, Metrou Unirii 1, magazinele Muzica, IQ BOX, Uman, Libmag și pe terminalele Selfpay începând de luni, 10 mai. Puteți plăti online folosind cardul, Paypal, carduri de tichete culturale Sodexo, pe factura Vodafone/ Orange sau ramburs prin Fan Courier, oriunde în țară.

Prețul biletelor este de 50 lei pentru adulți și se aplică o reducere de 50% pentru copii, iar accesul este gratuit pentru copiii cu vârsta între 0-6 ani.

Studenții și elevii beneficiază de reducere de 50% folosind codul #RADARedu în formularul de achiziție a biletelor și în baza carnetului de student/elev prezentat la intrarea în expoziție.

Copiii trebuie să fie însoțiți de un adult la intrarea în spațiul expozițional.

Accesul fiecărui vizitator se va face doar după termometrizarea noncontact a acestuia și va fi permis doar dacă vizitatorul are o temperatură sub 37,3C. Purtarea maștii de protecție care va trebui să acopere gura și nasul pe toată durata vizitei este obligatorie. De asemenea, vizitatorii sunt rugați să respecte regulile de distanțare socială.

RADAR #2 – FLUX este posibil cu ajutorul partenerilor care investesc în arta de mâine, pe care o putem vedea azi: UniCredit Bank, Lidl România, glo, 360 Revolution, absolut, Amber, Arden, AMC, Epson, UNATC - CINETIc, UBB-DIA, Logitech și Goethe Institut.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related