Cum creează Cartier, Dior sau Armani o experiență memorabilă în magazinele lor. O companie din România poate ajuta business-urile locale să facă același lucru

Cum creează Cartier, Dior sau Armani o experiență memorabilă în magazinele lor. O companie din România poate ajuta business-urile locale să facă același lucru

QULT, companie specializată în soluții de parfumare ambientală, ajută business-urile locale să ofere o experiență unică în magazinele lor. Dat fiind faptul că 2020 a fost un an provocator pentru multe industrii, în principal, cele care depind de o locație fizică precum retail, ospitalitate și HoReCa, una dintre provocările cheie care vor continua să existe va fi atragerea clienților înapoi în locații și reconstruirea loialității față de brand. Astfel că, parfumarea ambientală poate juca un rol important, serviciu pe care îl oferă QULT.

În România, QULT reprezintă Scent Company Italia, lider mondial în branding olfactiv și oferă soluții de parfumare ambientală prin care companiile pot crea o conexiune emoțională cu clienții, oferind o experiență unică ce va rămâne în memoria olfactivă a cumpărătorilor.

Compania subliniază faptul că brandingul olfactiv este un trend în creștere și devine o componentă esențială în ceea ce privește marketingul. Business-urile care vor să se diferențieze pe piață iau deja în calcul astfel de soluții. Cele mai exclusiviste branduri din lume precum Armani, Four Seasons, Cartier, Dior au înțeles puterea marketingului prin parfum și au ales serviciile de branding olfactiv.

Orice companie care își dorește să dețină controlul asupra modului în care brandul său este perceput poate folosi brandingul ambiental și olfactiv. Lanțurile de magazine, hotelurile, companiile imobiliare și aeriene, dar și centrele medicale, băncile și clădirile de birouri folosesc parfumuri semnate pentru a-și construi brandurile prin experiențe multisenzoriale.

„Identitatea mărcii este mai critică astăzi decât oricând, deoarece tot mai multe companii concurează pentru atenția consumatorilor pe o varietate mare de canale de comunicare. Simțurile noastre joacă un rol vital și complex în formarea gândurilor, impresiilor și comportamentelor noastre. Prin vizarea simțului olfactiv, mărcile stabilesc o legătură emoțională, puternică și de durată cu consumatorii lor. Pe măsură ce cumpărăturile online continuă să crească, devine și mai important ca brandurile să creeze experiențe memorabile pentru clienții lor”, a declarat Daniel Penciuc, fondator QULT. 

QULT reprezintă în România, Scent Company Italia, lider mondial în branding olfactiv. QULT creează cele mai bune scenarii olfactive pentru a stimula atmosfera din hoteluri, SPA-uri, clădiri rezidențiale, centre medicale, magazine, oriunde confortul și emoțiile clienților sunt esențiale pentru experiența brandului. Parfumul semnătura ales, este difuzat prin sisteme de parfumare de înaltă tehnologie ce poate fi încorporat într-o colecție parfumată personalizată și materiale de marketing parfumate pentru a fi vândute sau oferite cadou. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related