Ochelarii Dior ai lui Saddam si alte slabiciuni ale dictatorilor

Ochelarii Dior ai lui Saddam si alte slabiciuni ale dictatorilor

Desi consumerismul este una din fetele Raului in regimurile dictatoriale, liderii supremi au avut relatii de amicitie cu marcile Occidentului. Si viceversa.

Mirajul occidentului isi face simtita prezenta, in unele locuri, printr-o sticla de Coca Cola. Pentru unii, libertatea - oricat de meschin ar suna - inseamna si dreptul de a purta branduri. Marcile sunt, insa, privilegiul celor bogati in regimurile dictatoriale. Iar conducatorii supremi, in ciuda imaginii feroce, au si ei slabiciuni consumeriste. Pana la urma, nimeni nu este imun publicitatii.

Marturisirile din anturajul lui Kim Jong-un, liderul Coreei de Nord, arata ca tanarul dictator este mare fan McDonalds, poarta ochelari Ray Ban si conduce Mercedes. Kenji Fujimoto, fostul bucatar al dictatorului, povesteste chiar ca, in timp ce poporul murea de foame, el era trimis la Peking sa ii aduca Big Macs.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related