UAPR organizează studiul “Working in times of corona”

UAPR organizează studiul “Working in times of corona”

Cu pași mici și cu multe precauții ne apropiem de sfârșitul pandemiei. Revenirea la birou și modul în care se va face, menținerea lucrului la distanță, organizarea echipelor și planificarea modului de interactiune intern dar și cu clientii sunt în aceste  zile preocuparile majore ale industriei.

Având în vedere că UAPR reprezintă interesele agențiilor de publicitate și comunicare din România, venim în întampinarea nevoii colective de a întelege cum se raporteaza oamenii din industrie la noua stare de lucruri, care le sunt dorințele, interesele, temerile  și, de ce nu, așteptarile de la angajatori.

Pornind de la un studiu derulat la nivel european, de catre asociațiile membre EACA, am adaptat și pregătit un chestionar.

Dacă lucrați în industria de comunicare, vă rugăm să completați acest chestionar și să îl distribuiti catre toti colegii vostri indiferent de vechime, specializare sau forma de  angajare si sa-i incurajati sa-l completeze pana la data de 31 mai 2021.

Completarea lui durează  maximum 10 minute se face total anonim și benevol. Însă pentru relevanță ne dorim un numar cât mai mare de respondenți. Nu colectăm datele personale ale celor ce raspund însa ne-ar plăcea să știm din ce department provin.

Rezultatele vor fi prelucrate la nivelul întregii piețe. Raportul final va fi disponibil pe site-ul UAPR, iar principalele concluzii ale raportului vor fi comunicate și public.

Uniunea Agențiilor de Publicitate din Romania este asociația profesională care reunește cele mai importante agenții de publicitate și media din industrie. Fondată în 2000, UAPR urmărește apărarea intereselor agențiilor de publicitate, dezvoltarea și profesionalizarea industriei și promovarea unor standarde profesionale de referința.

UAPR reprezintă o sursa de educație pentru profesioniștii din industrie și urmarește promovarea unor standarde profesionale care să fie acceptate și asumate de cei 38 de membri ai săi, pentru a asigura astfel calitatea serviciilor oferite clienților. În acest sens, asociația susține adoptarea unor Ghiduri de Bune Practici în industrie.

Obiectivul UAPR este acela de a crește transparența și standardele în comunicare, de a mări capacitatea de auto-reglementare a industriei și de a pune Romania pe harta internaționala prin deschiderea catre colaborari cu alte tari. UAPR este membră a Asociației Europene a Agențiilor de Comunicare (EACA).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related