Asociația Europeană a Agențiilor de Comunicare (EACA) a dat publicității documentul "Media Auditing Guidelines” cu scopul de a oferi clienților și agențiilor de media o sumă de bune practici în managementul activităților de audit de media

Asociația Europeană a Agențiilor de Comunicare (EACA) a dat publicității documentul "Media Auditing Guidelines” cu scopul de a oferi clienților și agențiilor de media o sumă de bune practici în managementul activităților de audit de media

Documentul a fost elaborat de grupul de lucru pe acest subiect al EACA, grup ce a fost condus de Nicolas Grand, SVP Transformation al Omnicom Media Group. Din grupul de lucru au mai facut parte reprezentanti din toate grupurile de agentii de media.

Acest document de bune practici reprezintă o premieră pentru  industrie și este rezultatul unor discuții extinse ce au implicat  reprezentantii celor 6 rețele globale de comunicare:  GroupM, Omnicom Media Group, Publicis Groupe, Mediabrands, Dentsu si Havas.

Nicolas Grand a declarat că

"EACA și agențiile membre recunosc faptul că procesul de audit de media realizat independent și evaluarea performanțelor  agențiilor sunt, ambele, procese extrem de importante și de complexe și că pentru derularea acestor procese clienții noștri pot beneficia de expertiza unor terțe părti. În acest spirit am creat ghidul de bune practici.”

 

Documentul Media Auditing Guidelines acoperă următoarele subiecte:

  1. Capabilități consistente și evidențiate: Auditori de media, extindere geografică și expertiză demonstrată.
  2. Garantarea confidențialității: Contracte de confidențialitate (NDA), folosirea exclusivă a datelor în scopul unui proiect, protecția și integritatea datelor.
  3. Conflicte de interese: informările prealabile, izolarea relațiilor contractuale, modele de remunerare obiective.
  4. Respect pentru obligațiile cotractuale ale agențiilor cu furnizorii de media și de tehnologie.
  5. Agrearea prealabilă a calendarelor proiectelor și a sarcinilor agențiilor: discuții transparente cu privire la impactul cererilor auditorilor asupra resurselor agențiilor.
  6. Transparența în metodologia de calcul a auditorilor și corectitudine în compararea seturilor de date.
  7. Transparența atât față de clienți cât și față de agenții asupra modului în care sunt constituite 'pool-urile" moduri în care se pot asigura standarde adecvate pentru clienți
  8. Proces de pitch organizat corect, având agreate template-uri transparente de "pitch pricing"

UAPR este asociația profesională care reunește cele mai importante agenții de publicitate și media din industrie. Fondată în 2000, UAPR urmărește apărarea intereselor agențiilor de publicitate, dezvoltarea și profesionalizarea industriei și promovarea unor standarde profesionale de referința. UAPR reprezintă o sursa de educație pentru profesioniștii din industrie și urmarește promovarea unor standarde profesionale care să fie acceptate și asumate de cei 38 de membri ai săi, pentru a asigura astfel calitatea serviciilor oferite clienților. În acest sens, asociația susține adoptarea unor Ghiduri de Bune Practici în industrie. Obiectivul UAPR este acela de a crește transparența și standardele în comunicare, de a mări capacitatea de auto-reglementare a industriei și de a pune Romania pe harta internaționala prin deschiderea catre colaborari cu alte tari. UAPR este membră a Asociației Europene a Agențiilor de Comunicare (EACA).

Asociația Europeană a Agențiilor de Comunicații (EACA) reprezintă peste 2 500 de agenții de comunicare și asociații ale agenții de publicitate din aproape 30 de țări europene care angajează în mod direct peste 120 000 de persoane. Membrii EACA includ agenții de publicitate, mass-media, agenții digitale, agenții de branding și agenții de PR. EACA organizează Effie Awards Europe, care sunt primele premii paneuropene de comunicare de marketing care au fost judecate pe baza eficacității. EFFIE® și EFFIE EUROPE® sunt mărci comerciale înregistrate ale Effie Worldwide, Inc. și sunt sub licență EACA.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GroupM

WE ARE SHAPING THE NEXT ERA OF MEDIA. EVERY DAY. MINDSHARE, MEDIACOM, WAVEMAKER, ESSENCE, AND M/SIX—OUR AGENCIES ARE THE FRONT LINE TO A NEW ERA OF MEDIA STRATEGY AND INNOVATION. And because we have three of... vezi detalii »

Oameni

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related