Tu pentru cine o faci?

Tu pentru cine o faci?

Anul 2020 s-a simțit ca momentul acela în care pui pe pauză filmului la care te uiți și îți spui că îl reiei în curând, dar de fapt uiți să mai dai play. Și când îți reamintești de el, a trecut deja un an și îți dai seama că abia dacă îți amintești titlul lui, ce să mai vorbim de acțiune.

Cam asta a făcut și pandemia cu filmul vieții noastre, l-a pus pe pauză și l-a transformat într-o dramă psihologică la finalul căreia nu înțelegi foarte multe. Cert e că nu te-ai mai uita încă o dată și cu siguranță nu l-ai recomanda prietenilor.

În încercarea de a schimba plot-ul ăsta, au apărut multe inițiative care promovează vaccinarea împotriva COVID19 și care vor să creeze awareness asupra motivelor pentru care acesta e singurul mod prin care putem să ne reîntoarcem la viața de dinainte de pandemie. O astfel de campanie este I do it for, doar că ea vine cu un twist interesant: este un spot independent filmat în 13 țări de către regizori care și-au dorit să facă mai umană toată povestea vaccinatului și au luat problema în propriile mâini, vorbind cu oameni ca noi despre "de ce-ul" din spatele acțiunii de a se vaccina.

“For my friends, for my husband, for my audience”- sunt câteva dintre motivele invocate de oamenii din spot, dar fascinant este cum în această listă, să te vaccinezi cu gândul la a proteja comunitatea din care faci parte devine echivalent cu a te proteja pe tine. Pentru că atunci când când te gândești la binele celoralți și ei fac la fel, e imposibil să nu se producă o schimbare benefică.

Pe mine m-a emoționat să văd oameni din spații atât de diferite vorbind despre acest subiect pentru că, desi la nivel formal suntem cu toții conștienți că e o pandemie globală, de multe ori ne raportăm doar la spațiul pe care îl cunoaștem în încercarea de a înțelege impactul pandemiei. E emoționant să pot conștientiza încă o data că suntem cu toții implicați în povestea asta și că e o provocare colectivă să trecem peste ea.

E rândul tău să răspunzi la întrebare: tu pentru cine o faci?

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded