Bianca Placintaru
Articole scrise de acest autor
Alexandra Dumitrescu: Prin ceea ce facem la Eforie, dorim să readucem memoria, cultura și șarmul unei stațiuni abandonate, al cărei imens potențial a rămas neexploatat în ultimele trei decade
Flavius Florea: Lipsa oricărui tip de protecție asupra creațiilor generate de sisteme AI ar descuraja substanțial investițiile în astfel de sisteme și nu ar facilita în niciun fel progresul
[A fost odată în digital] Claudia Archip: Am prins ultimele momente ale vremurilor când pitch-urile încă se primeau și se trimiteau prin fax și dosare printate
[Povești de fotografi] Vio Darvas: Lucrul la care tin intr-o sedinta este ca clientul meu sa aiba o experienta frumoasa, sa simta ca e intr-un mediu safe si ca se poate arata asa cum isi doreste el in fata camerei
[Creativitate & Tehnologie] Eugen Suman: Viziunea utopică e asta: roboții fac totul, oamenii au tot ce vor și timp să se bucure de viață. Utopia Star Trek, nu există bani, faci ce vrei și ce-ți place, îți găsești meaning cu adevărat
Sector 7 HUB: Rămânem cu 2-3 idei, din care clientul o alege pe aia mai cuminte, iar noi îl răzgândim să o aleagă pe aia mai nebună, uneori în detrimentul fizic și psihic al producției
[Viață de ONG-ist] Laura Călin: Când am revenit în România acum 5 ani nici prin gând nu mi-a trecut că voi înființa chiar eu un ONG. Însă “socotelile de acasă nu se potrivesc cu cele din târg”
[Crypto-artă] Andra Popovici: Lumea artistica este si va fi pentru urmatorii ani intr-o tranzitie, si suntem abia la inceputul a ceea ce cred eu ca va fi noua generatie a lumii artei digitale
[A fost odată în digital] Mihai Caluseriu: Primul proiect serios a fost o aplicatie de CD, evident. Pentru Coca-Cola. Si din primii bani mi-am cumparat un scaun directorial si un hamster
[A fost odată în digital] Alexandra Constantinescu: Cel mai amuzant era când mă întreba cineva ce lucrez și mă decisesem să am un răspuns foarte scurt și basic precum „pun reclame pe site-uri”
[A fost odată în digital] Adriana Georgescu: Consumatorii „s-au prins” că, odată cu social media, brandurile pot fugi, dar nu se pot ascunde și atunci a început să prindă formă ideea de „brand accountability”
Cristian Bajora: SUPERSTAR e o poveste rurala cu iz urban, tipic românească, și sper din suflet că prinde la publicul de orice gen
Miruna Cojocariu: După toate competițiile am realizat, fiind probabil cel mai important lucru pentru mine, că nu te urăște nimeni dacă pierzi și nici nu-ți ridică nimeni statuie când câștigi
Vlada Untila și Patricia Cheversean, Young Lions: Adesea uităm să ne ascultăm inima și ne restricționăm la rațional, deși acestea funcționează doar în coeziune
Ioana Pătrășcoiu: "Marea descoperire este că avem un patrimoniu gastronomic local bogat. Patrimoniu adesea uitat, căci un burger sună mai bine ca o porție de cococi












![[A fost odată în digital] Irina Tudose: A trebuit sa intram pe un domeniu nou, sa iesim din zona de confort, sa depunem eforturi in a intelege online-ul, dar si sa excelam](https://media.iqads.ro/2022/05/poza-irina-tudose-cover-410.jpg)

![[A fost odată în digital] Miruna Macsoda: Initial, digitalul nu a fost parte din publicitate propriu-zis. Era o sub-breasla de fosti programatori din tech pasionati de web-design in combinatie cu oameni cu idei si project manageri](https://media.iqads.ro/2022/05/ab-3526-cover-410.jpg)









