E rândul părinților să asculte de copii

E rândul părinților să asculte de copii

Știm din poveștile lor cât de greu le-a fost să ne învețe să mergem, să ne legăm șireturile, să citim, să ne dăm cu bicicleta sau să înțelegem diferența dintre bine și rău. Printre poveștile astea se strecoară pe nesimțite momentul când e rândul copiiilor să vorbească despre lucrurile în care cred.

Despre dinamica părinte-copil și momentul în care copilul ajunge să-și îndrume părinții vorbește și reclama celor de la Sprite creată de GUT. Viziunea e puternică, proaspătă și transmite asumat și fără subtilități inutile valorile unei generații transformate în valorile brandului. Ele iau forma unor conversații intime între părinți și copii, iar switch-ul are loc atunci când tinerii sunt cei care le explică părinților cum vin pe lume copiii cuplurilor de același sex, că un duș de o oră distruge planeta sau că a fi gay nu e o insultă.

Ce mi-a plăcut, dincolo de faptul că oferă o invitație la conversație pe aceste subiecte, e că reclama surprinde puțin și din perspectiva, chiar dacă idealizată, a părinților puși în fața acestor realități. Puțin contrariați, un pic mai mult confuzi, mereu cu expresia aceea de poker face, dar niciodată refuzând perspectiva prezentată, oricât de diferită ar fi ea. Ah, de-ar fi toate conversațiile cu părinții așa!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related