[Arta pielii] Andrei Chiriță: Vedem oameni tatuati in reclame, la banca, in corporatii, in politie. Notiunea de ‘’a fi tatuat’’ incepe sa se normalizeze

[Arta pielii] Andrei Chiriță: Vedem oameni tatuati in reclame, la banca, in corporatii, in politie. Notiunea de ‘’a fi tatuat’’ incepe sa se normalizeze

Il fascinau desenele pe piele intr-o perioada in care se vedeau rar pe la noi persoane tatuaje. Il atragea ideea de a transpune pe un corp uman culori, forme, povesti vizuale. Desi a terminat Facultatea de Medicina Dentara, Andrei Chirita nu a renuntat la pasiunea sa pentru arta, ba chiar a decis sa o transforme in job.

Primele sale lucrari au fost tatuaje Dotwork, geometrice, si ii lua destul de mult timp sa le faca pentru ca isi dorea sa fie cat se poate de precis.

"Stilul meu in tattoo s-a tot schimbat de-a lungul anilor deoarece incerc tot timpul sa experimentez si sa combin diverse stiluri. Cel mai important pentru mine este faptul ca la finalul sedintei clientul sa plece cu o lucrare originala".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related