Femeile soldați nu există

Femeile soldați nu există

Inegalitățile de gen încă există. Și știu că de multe ori asta sună ca un clișeu pe care l-ar spune un “snowflake”. Dar e genul de chestie despre care trebuie să vorbim ca să o facem vizibilă, cu riscul de a părea easy to offend. 

Campania celor de la Karmarama pentru Armata Americană a dat dovadă de o ingeniozitate aparte când a abordat acest subiect. Simplu și la obiect, spotul îți spune că a soldier is a soldier: el nu e condiționat de genul lui, ci de abilitățile pe care le are. Întrebarea care deschide monologul dinamic e esența modului în care se manifestă diferențele de gen. De fapt, nu există soldat-femeie și soldat-bărbat. Există soldați și atât.

E un mod cool și fresh de încurajare a femeilor să considere această carieră și sparge din stigma socială, aia care ne face să simțim uneori că meseriile se împart diferit în funcție de gen. Pe lângă modul creativ de a aborda problematica, am apreciat și simplitatea modului în care a fost livrată. Fără imagini ostentative, fără prea mult patos în text. Doar atât cât trebuie din toate.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related