Un ADfel de bilant

Peste 15.000 de oameni au putut fi martorii faptului ca inovativul romanesc incepe sa prinda viata, in cadrul ADfel - primul festival de media neconventinala din Romania. Festivalul organizat la initiativa IQads si 24-FUN ce s-a desfasurat in perioada 4-10 septembrie pe terasa "La Motoare", si-a propus sa aduca in prim-plan un segment publicitar putin dezvoltat in Romania - innovative media. Interesul relativ scazut al brandurilor romanesti pentru instrumentele neconventionale s-a facut remarcat la prima editie a festivalului, insa organizatorii promit ca lucrurile nu vor ramane asa.

"Ideea unui eveniment de publicitate alternativa este bine venita dar si curajoasa. Nu mai e de de mult o mirare faptul ca absolut orice tanar de peste 17 ani vrea in (sau se pricepe la) publicitate - dovada o face numarul mare de spectatori seara de seara, dar si frenezia cu care mintile s-au incins pe forum generand o avalansa de propuneri.
Important e ca cineva sa-i indrume si sa-i educe, iar IQads face bine treaba asta prin puterea exemplelor de tot felul. Pe de alta parte e si un semn bun pentru industrie. Atat pentru viitorul ei cat si pentru agentiile si clientii existenti: o idee buna si bine executata isi va gasi oricand un public sa o aprecieze. Felicitari organizatorilor", a declarat Victor Dobre, director executiv IAA.

Astfel, de-a lungul saptamanii ADfel, participantii la festival au putut observa ca liftul de "La Motoare" a fost mai incapator pentru consumatorii de Coca-Cola Light. O data ajunsi pe terasa, tinerii prezenti la eveniment au avut un prim contact cu paternitatea, fiind acostati de un copil in cautarea unui tata - doar unul dintre milioanele de motive care te determina sa folosesti Durex. Cum lifturile se mai strica, multi participanti la festival au fost nevoiti sa urce pe scari si nu s-au mai putut opri pana sus, pentru ca alaturi de ei, a fost Nutline. Efectul Axe s-a facut remarcat prin intermediul baietilor de la barul terasei, plini de ruj pe camasi si cu scoruri ridicate la click-ul Axe. Tot in cadrul ADfel, lumea a stat mai comod si nu a mai facut coada la bar, multumita curierului rapid Cargus, care s-a ocupat de livrarea rapida si gratuita a comenzilor.

Pe langa proiectele de neconventional, in fiecare seara din saptamana ADfel, cei prezenti pe terasa au putut urmari proiectii cu un melanj de spoturi internationale, serii de joi fiindu-i rezervate spoturile produse in Romania, de dragul unei ADfel de comparatii.

"ADfel este evenimentul care pe mine m-a surprins. La inceput am crezut ca e doar o joaca, un gand de-al cuiva, insa am observat ca sunt multe ganduri neconventionale la IQads care sunt puse in practica. Ideea unui festival de neconventional mi se pare "rosie", o intentie superba pentru ca prea ne obisnuisem sa functionam in acelasi format, sa folosim mai mereu clisee. Astfel, mi se pare o initiativa vitejeasca si de-abia astept sa vad ce mai este scris prin WC-uri, pe maselele cuiva si cine mai stie pe unde", a declarat Gianina Corondan, in deschiderea festivalului.

ADfel este primul eveniment anual dedicat publicitatii neconventionale, organizat la initiativa IQads si 24-FUN. Scopul sau este de a integra in comunicarea publicitara tendintele de actualitate ale culturii urbane si de a oferi brandurilor ocazia sa comunice cu publicul intr-un cadru informal. ADfel se desfasoara pe parcursul unei saptamani, in perioada 4 - 10 septembrie pe terasa "La Motoare" si este sustinut de Radio Guerrilla, MTV Romania, Cotidianul, HotNews, Compact, OOPS Media, Elevate, NewsOutdoor, Re:PUBLIK si Oblique TV.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune



Branded


Related