Play On la ADfel

Seara de joi ADfel a fost oferita de Fanta. Cei prezenti in terasa la Motoare au interiorizat mesajul "Play On" intr-un mod neconventional. Dupa ce li s-a imprimat pe mana logo-ul Play On, au sarit sotronul, s-au jucat TOMAPANT, X SI O si Sudoku pe stickerele Fanta de pe mese, au pescuit in cadrul Centrului de destresare Nutline si au aflat cum pot deveni mai placuti sau cum pot avea pielea mai fina, de la Gala Societatii Civile, care a scris pe pubele ca barbatii si femeile cu inclinatie spre voluntariat sunt mai atractivi. Primul moment al serii a fost un show live oferit de MTV, cu DJ Dox si DJ Libra vs VJ ggml. Proiectia de visuals si muzica antrenanta au incalzit atmosfera pentru ce avea sa urmeze.

Senzatia serii a fost Spanzuratoarea prin sms, moment in care muzica s-a oprit si nu se auzea decat un murmur preocupat in toata terasa. Oamenii trimiteau sms cu litere sau cu tot cuvantul, atunci cand il ghiceau si asteptau ca numarul castigatorului sa apara pe ecran. Mare era dezamagirea atunci cand vedeau ca altcineva a fost mai rapid. Ovatii se auzeau pe rand de la cate o masa din fiecare colt al terasei si tensiunea crestea odata cu scurgerea timpului. Premiul cel mare a fost un PlayStationPortable, pe care dupa o jumatate de ora de joc, unul dintre castigatorii afisati pe ecran si l-a adjudecat ca sa "Play On". Ceilalti castigatori au primit cutii de Fanta si au continuat jocurile la mese.

Vinerea ADfel va fi oferita de Coca-Cola Zero. "Viata cu ZERO compromisuri" va fi exprimata prin mijloacele artistice specifice fiecarui moment al serii: stand-up comedy cu Teo de la Trupa Deko, piesa de teatru cu Laurentiu Banescu si Iulian Postelnicu si o proiectie de ilustratii. Momentul cheie al zilei va fi cel in care publicul prezent va afla cum poate castiga marele premiu; chiar in ziua lansarii sale in SUA, la ADfel, Coca-Cola Zero ofera primul iPod Touch din Romania. Pentru inca 3 norocosi, tot Coca-Cola Zero ofera trei iPod Nano black.

Pana atunci, insa, va mai asteptam la doua workshop-uri: "ADfel despre Bucuresti", Cum sa vorbesti cu drag despre un oras pe care lumea zice ca-l uraste, cu cu Mirela Angelescu, Client Service Director GMP si "Web-ul offline", cu Florin Ivan, New Media Strategic Developer MTV si General Manager DIFFstudios si Vlad Popovici, Account Manager Proximity.

ADfel este un eveniment organizat de IQads si 24-FUN si oferit de Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Schweppes, Apple si Nutline. Parteneri: Radio Guerrilla, Academia Catavencu, Tabu, OOPS Media, Re:PUBLIK, Realitatea TV, Carturesti, Grafica si Tipar, Studio 88 si Cotidianul.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Grafica si Tipar

Grafică şi Tipar este poziţionată ca o agenţie de producţie creativă, cu expertiză în conceperea şi producerea de materiale pentru campanii de marketing şi comunicare. Activitatea noastră se desfăşoară... vezi detalii »

Sectiune

Dictionar



Branded


Related