Credit la bancă pe limba millennialilor

Credit la bancă pe limba millennialilor

E revigorant să vezi campanii la instituții care obișnuiau să aibă o reprezentare formală în social media. Așa simți că serviciile sunt făcute pentru nevoile consumatorilor și cu gândul la experiențele lor, la realitatea pe care o trăiesc și pe care vor să o îmbunătățească. E și cazul noii reclame de la UniCredit Bank la Creditul Verde pentru Casă. Campania este gândită ca o serie “despre lucrurile care contează”, iar primul episod ia forma unei conversații wholesome între generații despre subiecte sensibile, printre care și mutatul de acasă. Asta în contextul în care jumătate dintre bărbații români cu vârsta între 30-34 de ani locuiesc cu părinții.

Genul ăsta de subiecte sensibile trebuie tratate cu grijă și tact, iar în încercarea de a vorbi ca de la egal la egal conversația e dominată de termeni precum meeting, task, status, commited. Scenariul propus de reclamă e o încercare de a arăta că “uite, ne înțelegem targetul și știm insight-uri despre el”. Cu toate astea, are potențialul de a atinge panta aia cringe în care se simte când ceva e prea try-hard. E ceva de care ar putea să țină cont în celelalte episoade ale acestei serii, dar până să vedem ce alte scenarii și soluții au pregătit, începutul arată bine. Umanizează tot conceptul de instituție bancară și pune omul înainte de cifre și credite, iar asta e o bază destul de solidă pentru o campanie reușită.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related