MedLife a fost desemnată din nou Superbrand la categoria Healthcare & Medical Centers

MedLife a fost desemnată din nou Superbrand la categoria Healthcare & Medical Centers

MedLife a fost selectată și recunoscută ca Superbrand, la categoria Healthcare & Medical Centers, în cadrul celei de a zecea ediții a Programului Superbrands România. Această distincție i-a fost oferită de 5 ori până acum brandului de servicii medicale private, pentru excelența în activitate și modul în care an de an a făcut pași pentru o Românie mai bună.

Lista brandurilor eligibile pentru statutul de Superbrand a fost obținută în baza metodologiei internaționale Superbrands. Consiliul Superbrands, alcătuit din 30 de profesioniști din diferite industrii, a asigurat selecția calitativă a listei de branduri, evaluând 1.857 de branduri din 65 de categorii. Criteriile luate în considerare în procesul de selecție au fost reputație, încredere, calitate și diferențiere pe piață. În urma acestei selecții, 1.039 de branduri calificate au fost incluse în cercetarea de piață, pe un eșantion reprezentativ de 1.500 de consumatori români, la nivel urban.

Sistemul Medical MedLife a pornit acum aproape trei decenii, s-a dezvoltat sănătos și a devenit cel mai mare furnizor de servicii medicale private din România. Antreprenorii români, care au pus bazele acestei companii, au investit și s-au implicat pentru a aduce schimbare în sistemul de sănătate românesc, au crezut în inovație și au îndrăznit să țintească cât mai sus, pentru a oferi pacienților români calitate, profesionalism, grijă și respect pentru nevoile lor.  

Ne onorează această distincție și, în egală măsură, ne confirmă că eforturile noastre continue de a face  România bine pas cu pas au fost remarcate și apreciate, ceea ce nu poate decât să ne bucure și să contribuie la determinarea și entuziasmul nostru de a merge mai departe. În acest context al pandemiei și al presiunii constante, nu doar fizice, ci și psihice, ne dorim ca oamenii să conștientizeze valorile care ne unesc, să contribuim cu toții la o țară care își tratează cu respect cetățenii, în care vrem să trăim, în care vrem să ne întoarcem, unde putem să construim un viitor. Am lansat o platforma de sănătate, RoMâine, pentru că ne dorim ca împreună să facem acest efort comun de însănătoșire națională, un angajament  pe termen lung prin care ne propunem ca pe lângă serviciile medicale de calitate, în care investim neîncetat, să oferim românilor ocazia de a pune umărul la găsirea și aplicarea soluțiilor prin care să facem România bine împreună”, a declarat Ina Bădărău, PR Manager MedLife Group.

MedLife, furnizorul de sănătate al României

Compania operează cea mai extinsă reţea de clinici, una dintre marile reţele de laboratoare medicale, spitale generale şi specializate şi are cea mai mare bază de clienţi corporate pentru Pachete de Prevenţie în Sănătate din ţară. Este, de asemenea, din punct de vedere al vânzărilor, unul dintre cei mai mari jucători de servicii medicale private din Europa Centrală și de Est.

Cercetare în vreme de pandemie

În perioada de pandemie, MedLife a reușit să joace un rol esențial în societate și a căpătat un statut de lider  în monitorizarea pandemiei, prin implicarea activă în zona de cercetare, punând bazele unui centru de cercetare local, cu scopul de a aprofunda subiecte din domeniul medical și de a contribui la dezvoltarea unor soluții autohtone, adaptate nevoilor specifice țării noastre, în context COVID și nu numai.

Mai mult decât atât, MedLife s-a mobilizat și s-a adaptat noilor condiții de lucru, alocând resurse importante pentru a susține sistemul sanitar din România. Astfel, compania a dezvoltat o rețea de laboratoare RT-PCR în principalele zone din țarăpentru a putea prelucra  un număr cât mai mare de teste pentru depistarea noului virus. Totodată, a investit în servicii de telemedicină, fiind primul operator medical privat care a lansat o platformă  online de consultații la distanță pentru siguranța pacienților și a personalului medical.

De altfel, digitalizarea serviciilor a devenit regulă în sistemul medical. Pentru  confortul și siguranța pacienților, MedLife a conceput mai multe programe de sprijin, în așa fel încât angajații companiilor să se poată preocupa de starea lor de bine, fără a se confrunta cu anxietatea care vine la pachet cu situația actuală: Consiliere psihologică, Ora de Sport la tine acasă, Hotline medical 24/7 pentru COVID, Programe de screening.

RoMâine, platforma României sănătoase

 

De ziua Respectului, pe 18 septembrie, MedLife a lansat RoMâine, platforma României sănătoase. Acest demers înseamnă un efort comun de însănătoșire morală pentru noi toți. O școală națională de clădit în viitor în care MedLife aduce laolaltă profesori, medici, sociologi, scriitori, artiști, muzicieni, sportivi, președinți de bănci sau de asociații de locatari, hairstyliști și IT-iști, pentru a găsi Împreună soluții să Facem România Bine.

Platforma de sănătate RoMâine așază sub umbrela brandului MedLife valori precum Respect, Empatie, Grijă, Încredere și Speranță, valori care stau la baza schimbării României de mâine. Personalități de seamă, precum Nadia Comăneci, Radu Paraschivescu, David Popovici, Marius Manole sau Melania Medeleanu susțin demersul în calitate de ambasadori ai acestor valori, fiecare dintre ei contribuind cu povești personale și îndemnuri la atenție asupra principiilor care ne clădesc. Acestor ambasadori ai valorilor li se alătură o serie de profesioniști și celebrități din spațiul public românesc, specialiști în sănătate, dar și din toate zonele profesionale ale societății – actori, scriitori, antropologi, jurnaliști, sportivi, muzicieni și nu numai, care remarcă importanța respectului în domeniile pe care le stăpânesc.

O țară nu se face bine ușor, dar primul pas este să vrei să schimbi ceva. MedLife ne invită să facem bine, împreună.

#RoMaine #RespectRoMaine #RespectRoMaineMedLife

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related