Articole care fac referire la Superbrands
[PR Playbook] Alexandra Mihăilescu: A crea controverse doar pentru vizibilitate contravine principiilor etice ale profesiei
Școala de Iarnă GPeC 23-27 februarie: Cursuri intensive de E-Commerce & Digital Marketing pentru creșterea vânzărilor online
Școala de Iarnă GPeC 23-27 februarie: Cursuri intensive de E-Commerce & Digital Marketing pentru creșterea vânzărilor online
Allianz-Țiriac a promis “încredere în viitor și curajul de a merge mai departe” și și-a respectat promisiunea obținând statutul de Superbrand
Fashion Days a câștigat premiul Bronze în cadrul EFFIE Awards Europe pentru. Ediția de #bunsimț Black Friday 2020
avocatnet.ro, cea mai mare platformă de informare legislativă din România, desemnată Superbrand în 2021
Gerovital desemnat din nou Superbrand datorită standardelor înalte de calitate și încrederii oferite de consumatori
Garanti BBVA, una dintre cele mai dinamice bănci de pe piața locală, a fost validată ca brand cu statut de Superbrand
[Veterani in PR] Cătălina Rousseau: Nu exista încă email-ul, imaginați-vă deci comunicarea cu diverse instituții din țară, doar prin fax și telefoane fixe
[Trenduri 2020] Alexandra Mihăilescu: Civismul și activismul, în special în rândul generației Z, vor lua forme noi
[Concluziile lui 2018] Catalina Rousseau: Atmosfera din Romania ne-a obligat sa turam la maxim gandirea strategica
[PRul față cu reacțiunea] Cătălina Rousseau (BDR): Viitorul este, foarte probabil, al brandurilor „cu conștiință" socială
[PR de criza] Cătălina Rousseau: Nu se pot atinge ținte "stelare" în situații critice prin abordări publicitare sau prin reclamă, oricât de creative ar fi
Lufthansa a fost desemnat cel mai puternic brand din categoria Companii aeriene/Turism de catre Superbrands Romania
[CV de agentie] Catalina Rousseau, BDR: Lupta pentru supravietuire, intr-o piata inca saraca in investitii, dominata de confruntari politice, a avut si partea buna: ne-a obligat sa ne reinventam
[CSR in Romania] Catalina Rousseau (BDR Associates): Absenta comunicarii, mai ales in cazul unor proiecte valoroase, priveaza societatea de exemple de responsabilizare care maresc increderea in mediul de afaceri



























![[Premiile FIBRA #1] Gold FIBRA / Cohn & Jansen JWT - Purity Test / Aqua Carpatica / Valvis Holding](https://media.iqads.ro/2016/05/untitled-design-2-cover-410.jpg)















