Teorii ale comunicării de masă - Melvin L. DeFleur , Sandra Ball-Rokeach | Editura Polirom, 1998

Teorii ale comunicării de masă - Melvin L. DeFleur , Sandra Ball-Rokeach | Editura Polirom, 1998

Acest volum, adresat jurnalistilor, celor interesati de stiintele comunicarii si, de ce nu, de politica, localizeaza citeva probleme specifice in teoriile clasice psihologice si sociologice si le relationeaza de comunicarea in masa, identificind modalitatile in care indivizii si societatea ca intreg depind de informatiile furnizate de media.

 

Melvin L. DeFleur, renumit expert in domeniile teoriei comunicarii si sociologiei, este profesor la S.I. Newhouse School of Communications, Syracuse University. A mai publicat Milestones in Mass Communication Research: Media Effects, 1988. Sandra Ball-Rokeach este profesor la Annenberg School of Communications and Sociology, University of Southern California, si publica in general articole pe tema teoriei sistemului media. Cele mai recente titluri aparute sub semnatura sa sunt: The Great American Values Test: Influencing Behavior and Belief Through Television si Media, Audience, and Social Structure. Teoriile comunicarii de masa (in colaborare cu Sandra Ball-Rokeach) - traducere Polirom - au cunoscut mai multe editii.

 

 

Cartea a apărut în România la Editura Polirom.

 

Info:

Titlul original: Theories of Mass Communication
Ediția  I 2014, broșată
Traducător: Doru Harabagiu
Dimensiuni: 160x235
280 pagini
ISBN: 973-683-134-5

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related