Ovidiu Tanase, SanoPass, despre healthtech și sănătate ca premiu de marketing

Ovidiu Tanase, SanoPass, despre healthtech și sănătate ca premiu de marketing
Ovidiu Tănase, Growth Marketing Manager

SanoPass, unul dintre cele mai dinamice start-up-uri din healthtech, din ce în ce mai solicitat în campanii de marketing, spune Ovidiu Tănase, Growth Marketing Manager.

Cu o experiență cumulată de peste 6 ani în marketing, dintre care 2 în agenție și alți 2 în  B2B marketing, Ovidiu descrie SanoPass ca fiind market place-ul serviciilor medicale.

Sănătatea este unul dintre domeniile care aveau cel mai mult nevoie de digitalizare, iar pentru sănătatea din România este o prioritate să îmbrățișeze avantajele aduse de digitalizare. Companii precum Emag, Amazon, Airbnb sau chiar Spotify, sunt, astăzi, conexiunea cea mai rapidă între utilizator și biblioteca de produse sau servicii de care acesta are nevoie. Similar cu acestea, SanoPass integrează servicii complete de wellbeing – printr-un abonament 100% customizabil”.

SanoPass este o platforma românească de healthtech care unifica si digitalizeaza accesul la servicii medicale de preventie, fitness si nutritie, in peste 900 de clinici private si peste 100 de sali de fitness. Serviciile sunt accesate prin aplicatia mobila SanoPass (Android și iOS), prin care utilizatorii isi aleg clinica, specializarea si medicul, isi fac programarile, iar apoi isi pot accesa rezultatele consultatiilor sau analizelor. Totul online, descentralizat, fara cozi, fara birocratie și cu timpi de așteptare considerabil diminuați.

SanoPass asigura accesul la peste 10 500 de medici din clinici de proximitate sau rețele mari, garantand programari in maxim 48 de ore cu acoperire națională. Serviciile medicale sunt completate de modulele de fitness și nutriție, iar utilizatorii au soluții digitale cu care pot să isi evalueze constant starea de sănătate.

SanoPass înregistrează peste 20,000 de abonati. Majoritatea utilizatorilor au abonamente oferite ca beneficii de catre angajatorii lor – pentru companii este foarte tentant modelul SanoPass, pentru ca platesc doar serviciile efectiv folosite, de angajati, si nu o suma fixa per angajat (indiferent daca acesta foloseste sau nu servicii medicale).

SanoPass este unul dintre cele mai active start-up-uri pe zona de marketing. Pe langa campaniile de marketing proprii, abonamentele SanoPass au fost incluse frecvent în campaniile de marketing, incentive si loializare ale altor brand-uri.

Ritmul accelerat în care se dezvoltă SanoPass este datorat inovării și parteneriatelor personalizate încheiate cu bănci, centre comerciale, asigurători, camere de comerț sau chiar alte start-up-uri. Nivelul de expunere, corelat cu creșterea interesului pentru sănătatea noastră fizică și mintală, a făcut ca doar în ultima lună să emitem peste 2000 de abonamente pentru alte brand-uri înspre a fi utilizate ca instrument de premiere în campaniile lor de marketing. În B2B avem aproximativ 800 de abonamente de tip Festival, achitate în avans pentru a fi utilizate ca recompense de sărbători pentru angajați.”, spune Ovidiu.

 

SanoPass FIT Festival este una dintre cele mai surprinzatoare campanii de marketing recente, din zona de fitness. Această transpune conceptul de festival în fitness, unde abonamentele sunt pass-urile de acces, iar antrenorii sunt starurile care urcă pe scenă.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related