The Tipping Point. Cum lucruri mici pot provoca schimbări de proporţii - Malcolm Gladwell | Editura Publica, 2008

The Tipping Point. Cum lucruri mici pot provoca schimbări de proporţii - Malcolm Gladwell | Editura Publica, 2008

The Tipping Point oferă o cale eficientă spre a înțelege tiparul invizibil pe baza căruia se lansează diverse comportamente contagioase. De la lansarea tendințelor în modă la fenomenul zvonurilor, ideile, produsele, mesajele și comportamentele se răspândesc precum virușii afectând starea de bine a oamenilor, instituţiilor, societății.

The Tipping Point este biografia unei idei, iar această idee este foarte simplă. Cea mai bună cale de a înțelege apariția tendințelor în modă, fluxul și refluxul mareelor de delincventă sau, de ce nu, transformarea unor cărticele necunoscute în niște bestseller-uri ori afluxul de adolescenți care fumează, fenomenul zvonurilor care merg din gură-n gură și toate celelalte schimbări misterioase care se petrec în viața de zi cu zi este să le privim ca pe niște epidemii. Ideile, produsele, mesajele și comportamentele se răspândesc exact la fel ca virușii.

O scriere inovatoare excelentă, un studiu neconvențional superb al acestui fenomen atât de puțin înțeles, epidemia socială.
Daily Telegraph

Ca manual pentru afaceri, The Tipping Point este cu adevărat excepțional, abundând în tot felul de teorii noi despre știința manipulării.
Aaron Gell, Tune Aut

Gladwell argumentează cu pasiune și elocvență în favoarea teoriei conform căreia modificările minore, atent concepute și inteligent puse în aplicare, pot declanșa consecințe majore pentru indivizi, organizații și comunități.
Barry Glassner, Los Angeles Times Book Review

Gladwell este inteligent, convingător, bine informat și provocator... The Tipping Point este plin de idei interesante. 
Observer (UK)

După ce-am citit cartea aceasta, m-am gândit bine la propria mea afacere și întrevăd acum mai multe oportunități pentru activitățile la scară mică, de anvergură redusă. Merită să fie citită de către cei care lucrează în marketing și de către cei ce studiază natura umană.
Phil Riley, Marketing (UK)

Avântul ideilor lui Gladwell ne captivează imaginația.
Jon Garelick, Boston Phoenix

O lectură captivantă pentru cititorul obișnuit, lucrarea lui Gladwell este o binefacere nesperată pentru oamenii de afaceri care caută surse de inspirație ca să-și transforme ideile în niște mode populare. 
Publishers Weekly

Pur și simplu fascinantă și nu de puține ori surprinzătoare... e genul de carte cu care îți poți regala prietenii în săptămânile ce vin, citând tot felul de fraze stupefiante, și în plus are potențialul de a fi un instrument practic puternic pentru oricine vrea să propage o idee sau să promoveze o campanie.
Scotland on Sunday (UK)

Supoziția care stă la baza cărții lui Gladwell este aceea că mișcări în aparență subtile pot produce rezultate uluitor de ample și rapide... The Tipping Point se poate dovedi a fi un text influent în cercurile activiștilor politici.
Timothy Noah, Washington Monthly

 

Malcolm Gladwell ocupă poziţia 18 în clasamentul global al celor mai influenţi gânditori de management Thinkers 50 – ediţia 2007 – înregistrând o urcare spectaculoasă cu 13 poziţii faţă de ediţia precedentă din 2003.

Fost reporter pentru revista The New Yorker, Malcolm Gladwell a fost inclus în anul 2005 în clasamentul celor mai influente 100 de persoane organizat de revista Time. Între anii 1987 şi 1996 a fost reporter al Washington Post, unde a tratat subiecte precum business şi ştiinţă, devenind apoi redactor-şef al cotidianului New York City.

A absolvit Universitatea din Toronto, specializarea istorie. Este născut în Marea Britanie, a crescut în Ontario/Canada şi locuieşte în prezent la New York.

The Tipping Point a ocupat locul 1 în clasamentul New York Times Book Review, unde este prezentă de peste 200 de săptămâni.

 

Video: Interviu cu autorul despre carte

 

Cartea a apărut în România la Editura Publica.

 

Info:

Titlul original: The Tipping Point
Ediția 2008, paperback
Traducător: Sabina Dorneanu
Dimensiuni: 14.5 x 20.5 cm
288 pagini
ISBN: 978-973-88749-5-4

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related