Allianz-Țiriac a promis “încredere în viitor și curajul de a merge mai departe” și și-a respectat promisiunea obținând statutul de Superbrand

Allianz-Țiriac a promis “încredere în viitor și curajul de a merge mai departe” și și-a respectat promisiunea obținând statutul de Superbrand

Allianz-Țiriac a fost nominalizat în 2021 “Superbrand” în cadrul proiectului de cercetare dezvoltat de organizația internațională Superbrands. Această performanță a companiei a fost stabilită în cadrul unui amplu proces de evaluare, în care au fost luate în considerare criterii precum reputație, încredere, calitate și diferențiere pe piață.

Nominalizarea este construită de echipa noastră pe munca începută încă din 2017, când Allianz-Țiriac și-a fundamentat planurile de dezvoltare pe digitalizare și confort pentru clienți și când a mizat pe <<încredere în viitor și curajul de a merge mai departe>> ca promisiune de brand. Am anticipat modul în care se vor transforma așteptările clienților privind accesibilitatea, rapiditatea, confortul și astfel au fost (și sunt în continuare) implementate proiecte de automatizare, transformări de fluxuri interne, dezvoltare de noi produse, toate centrate pe ideea de ușurință în utilizare pentru clienți”, afirmă Marilena Bârliga, Director Market Management în cadrul Allianz-Țiriac.

În contextul pandemic, infrastructura digitală pusă la punct a permis echipei Allianz-Țiriac să răspundă la fel de ușor clienților și, intern, să se regrupeze rapid în condițiile work from home. În 2021, Allianz-Țiriac a depășit borna de 1 milion de clienți, iar această realizare nu ar fi fost posibilă fără transformările anterioare.

Interacțiune umană și tehnologie – două atuuri ale unui Superbrand

În viziunea Allianz-Țiriac, tehnologia nu va substitui interacțiunea umană, ci va susține demersurile echipei, care se va putea concentra să răspundă mai rapid și mai personalizat nevoilor clienților.

“Obiectivul nostru este ca, într-o singură interacțiune, să putem rezolva solicitarea clientului, fară reveniri, fară alte contacte. Ca exemplu, Allianz-Țiriac a lansat în 2021 cumpărarea online a asigurării pentru locuințe și a asigurării auto. Pentru locuințe, asigurarea obligatorie și cea voluntară se pot cumpăra împreună, în maximum 5 minute. O experiență similară este oferită și clienților care cumpără asigurarea auto completă, RCA și Casco, din mediul online”, explică Marilena Bârliga.

Baza de date Allianz-Țiriac este corelată cu bazele de date publice, astfel că o parte din elementele necesare sunt pre-completate. Ca o premieră în transparență pe piața locală, clientul poate monitoriza, de pe telefon, soluționarea propriului dosar de daună auto și stadiul reparației și poate completa documentele lipsă prin serviciul Claims Tracker. Avantajele acestor abordări simplifică și activitatea partenerilor Allianz-Țiriac, brokeri și agenți, un element care contribuie la eficientizarea întregului ecosistem de business.

Echipa Allianz-Țiriac numără 3.500 de persoane și continuă să crească.

“Este o realitate că o parte din activități sunt și vor fi preluate de tehnologie, dar se dezvoltă alte oportunități de business la care Allianz-Țiriac este pregătit să răspundă prin pregătire permanentă, prin noi programe de training, care răspund atât interesului individual de dezvoltare personală, cât și nevoilor de dezvoltare și expertiză ale organizației”, spune Marilena Bârliga. Allianz-Țiriac păstrează relevantă activitatea fiecărui membru al echipei, într-o perioadă în care întreg mediul de business se schimbă radical și transformă tehnologia într-un facilitator care ajută compania să livreze conform promisiunii de brand.

Valorile și asumarea lor -  puterile de brand ale Allianz-Țiriac

Valorile și asumarea lor sunt puterile Allianz-Țiriac, pentru că ele orientează, de fapt, acțiunea companiei. Allianz-Țiriac este interesat de modelarea viitorului și țintește la o poziție de leader prin performanță financiară și viziune. În acest mod, Allianz-Țiriac se poate implica în dezvoltarea generațiilor următoare și în construirea unui viitor bun.

“Grija pentru necesitățile celor din jurul nostru - clienți, colegi, parteneri - ne motivează să găsim soluțiile cele mai potrivite și să livrăm conform așteptărilor. Shape-Care-Deliver sunt principiile noastre și, exemplele menționate sunt doar câteva elemente despre modul în care acestea funcționează în activitatea curentă”, a precizat Marilena Bârliga.

Aceste principii se regăsesc și în proiectele si parteneriatele locale și internaționale în care Allianz-Țiriac este implicat: compania și-a luat angajamentul de a asigura echipa Olimpică a României și activele Comitetului Olimpic și Sportiv Român, desfășoară proiecte de educație și performanță pentru tinerii cu posibilități materiale reduse, susține financiar viața activă, dar și tratamentele necesare pentru copii cu probleme de sănătate.

“Viziunea și performanța financiară ne permit să ne îngrijim de binele mai larg al comunității și să livrăm nu numai servicii și produse, ci și grijă autentică”, a conchis Marilena Bârliga.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related