GOYA PR devine partenerul de comunicare al Allianz-Țiriac Asigurări

GOYA PR devine partenerul de comunicare al Allianz-Țiriac Asigurări

GOYA PR, agenție independentă de comunicare și PR, devine partenerul de comunicare al Allianz-Țiriac, a doua cea mai mare companie de asigurări din România și filiala locală a celui mai puternic brand de asigurări din lume. Colaborarea dintre cele două companii aduce împreună expertiza GOYA PR în comunicare și misiunea Allianz-Țiriac de a oferi protecție financiară reală și accesibilă.

GOYA PR va oferi consultanță strategică în comunicare și va gestiona dezvoltarea și implementarea strategiei de comunicare a brandului corporate și a relației Allianz-Țiriac cu media.

„Allianz-Țiriac este un brand cu o amprentă economică și socială puternică în România și cu o contribuție totală de 20 de miliarde de euro la economia locală de la începutul activității în România, în 1994, până în prezent. La finalul anului 2024 peste 1,6 milioane de persoane și companii beneficiau de protecția financiară oferită de Allianz-Țiriac, fiind alături de români în cele mai importante momente ale vieții lor, fie acestea fericite sau mai puțin fericite. Suntem încrezători că, prin colaborarea cu GOYA PR, avem alături de noi un partener de comunicare ce ne va ajuta nu doar să consolidăm reputația Allianz-Țiriac în România, ci și să dezvoltăm proiecte și inițiative relevante și cu impact pentru comunitatea românească”, a declarat Marilena Bârliga, Director Market Management și Comunicare Allianz-Țiriac Asigurări.

„Allianz-Țiriac nu este doar un jucător relevant în industria de asigurări, ci un adevărat inovator care a modelat industria în ultimii 30 de ani. Suntem bucuroși să primim un partener atât de dinamic și inovator în familia noastră și să ne unim forţele pentru a duce mesajul nostru la cât mai mulți români, prin campanii relevante pentru aceștia. Allianz-Țiriac răspunde unei nevoi tot mai mari în rândul populației: aceea de a fi protejați financiar, mai ales în contextul în care deficitul de protecție este astăzi mai ridicat ca niciodată. Suma necesară unei familii pentru a-și menține nivelul de trai când trece printr-o situație neașteptată se ridică la 154.000 de lei, după cum arată cele mai recente date UNSAR", a spus Alexandra Frunză, Managing Partner GOYA PR.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GOYA PR

Goya PR oferă soluții integrate de consultanță, strategie și comunicare bazate pe date și inspirate de oameni. Credem în puterea poveștilor de a aduce împreună oameni și organizații, iar rostul nostru... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related