Sinceritate radicală. Cum să fii un șef dat naibii fără să-ți pierzi umanitatea - Kim Scott | Editura Publica, 2017

Sinceritate radicală. Cum să fii un șef dat naibii fără să-ți pierzi umanitatea - Kim Scott | Editura Publica, 2017

Kim Scott a fost director executiv la Google și, ulterior, la Apple, unde a lucrat alături de echipa sa la un curs despre cum să fii un șef bun. În ultimii ani a devenit celebră datorită modului revoluționar în care abordează managementul eficient – sinceritatea radicală.

Scott pornește de la o idee simplă: ca să fii un șef bun, trebuie să îți pese cu adevărat și să discuți deschis. Când provoci pe cineva la o discuție fără să-ți pese, ești intolerabil de agresiv; când îți pasă de cineva, dar nu discuți deschis cu persoana respectivă, ești distrugător de empatic. Când nu ai niciunul dintre aceste două comportamente, dai dovadă de o lipsă de sinceritate de-a dreptul manipulativă.
Acest cadru conceptual simplu te poate ajuta să construiești relații mai bune la serviciu și să îți duci la îndeplinire cele trei responsabilități-cheie pe care le ai ca lider: să creezi o cultură a feedback-ului (a laudelor și a criticilor), să construiești o echipă unită și să obții un rezultat de care să fiți toți mândri.

Sinceritate radicală reprezintă un ghid pentru cei dezorientați și epuizați de ideea de management și a fost scrisă atât pentru șefi, cât și pentru cei care au de-a face cu șefi. Are la bază experiența autoarei și este prezentată sub forma unor lecții clare și ușor de aplicat de cititor. În plus, le arată managerilor cum să aibă succes și să-și păstreze în același timp umanitatea, să găsească semnificație în munca lor și să creeze un mediu în care oamenii să-și îndrăgească atât munca cât și colegii.

Kim Scott are reputația de șef dat naibii și reprezintă una dintre vocile pe care directorii de companii le iau foarte în serios. În această carte remarcabilă se bazează pe experiența sa bogată, ca să furnizeze sfaturi clare și sincere despre ceea ce înseamnă cu adevărat să-i conduci pe ceilalți: despre cum să oferi (și să primești) feedback, despre cum să iei decizii înțelepte, despre cum să continui să progresezi. Dacă postul tău presupune să conduci oameni – indiferent dacă este vorba despre unul sau despre 1000 – îți trebuie Sinceritate radicală. Acum.
DANIEL PINK, autor cărții Drive, bestseller New York Times

Sinceritate radicală te va învăța să construiești, să conduci și să inspiri echipe care să ajungă să facă cea mai bună muncă din existența lor. Ideile lui Kim Scott – bazate pe experiența, pe observațiile și analizele sale – te vor ajuta să devii un lider mai bun și să pui bazele unei organizații mult mai eficiente.
SHERYL SANDBERG, autoare a cărții Lean In, bestseller New York Times

N-am putut să las din mână Sinceritate radicală. Este captivant să dai peste un cadru de referință care te învață cum să fii un șef mai bun, dar și un coleg mai bun. Este plină de adevăruri lămuritoare, de sfaturi inteligente și de sugestii practice, toate ilustrate cu povești motivante (și adesea amuzante) despre experiențele personale ale lui Kim Scott în locuri ca Apple, Google și alte companii aflate la început de drum. Indispensabilă.
GRETCHEN RUBIN, autoarea cărții The Happiness Project, bestseller New York Times

 

Kim Scott a obținut un MBA la Harvard Business School și o diplomă universitară la Universitatea Princeton. A fost director executiv la Dropbox, Qualtrics, Twitter, Google, Appple și alte companii din Silicon Valley.

A făcut parte din echipa de profesori ai Universității Apple și a dezvoltat cursul „Cum să conduci la Apple”.

În trecut a fost consilier al Federal Communications Commission, a condus o clinică de pediatrie în Kosovo, a lansat o fabrică de tăiat diamante în Moscova și a fost analist în cadrul Soviet Companies Fund. Kim și soțul ei Andy Scott au gemeni și locuiesc în San Francisco Bay Area.

 

Video: Autorul despre carte

 

Cartea a apărut în România la Editura Publica.

 

Info:

Titlul original: Radical Candor
Ediția I 2017, paperback
Traducător: George Bragadireanu
Dimensiuni: 14,5 x 20,5 cm
376 pagini
ISBN: 978-606-722-274-6

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related