Agentii de publicitate si de media recunoscute primesc reduceri fixe si publicate de la proprietarii de media. La un moment acesta era principalul mod de remuneratie, dar a fost repede inlocuit de o combinatie de chitante si/sau rate mai mici prin care o parte din plata comisionului ii este data advertiser-ului.
Recognised advertising agencies and media independents receive fixed and published rebates from media owners when buying media. At one time this was the main form of agency remuneration, but it is rapidly being replaced by a combination of fees and/or agreed lower rates under which part or full repayment of the commission is made to the advertiser.







![[Art Superstars Wanted by glo™] Mircea Pop: Creativitatea e dresata sa functioneze cand e nevoie de ea](https://media.iqads.ro/2023/06/fotojet16-cover-410.jpg)



![[Viață de ONGist] Cosmina Grigore: ONG-urile inca arata cum ar putea fi lumea daca am sti sa fim oameni intre oameni](https://media.iqads.ro/2022/01/fotojet-2022-01-31t120757-796-cover-410.jpg)



![[Art&Magic] Raluca Băraru: Briefurile din ultima perioadă au avut o componentă mai vastă de “la liber”](https://media.iqads.ro/2021/09/14-cover-410.jpg)


![[Strada e pe bani] Universul lui Saddo: pensula, misticul și rapperul](https://media.iqads.ro/2019/06/saddo-1-cover-410.jpg)

![[Weekend Watch List] Cât e pasiune, cât e job, cât e supraviețuire](https://media.iqads.ro/2019/04/collage41-cover-410.jpg)
![[Weekend Watch List] Sufletele noastre viitoare și corpurile lor ultrarezistente de metal](https://media.iqads.ro/2018/09/collage19-cover-410.jpg)



















