Golden Rose pentru McCann Erickson

Titlul de Agentia Anului la Portoroz a ramas in Romania. McCann Erickson a cucerit titlul, datorita unui punctaj foarte mare si a mai multor premii castigate in gala finala, care s-au adaugat celor trei ceasuri de aur de marti.

Agentia a cucerit doua Silver Drum: la tv prin MTV - Teava si la radio cu spotul "Marilyn". Marea reusita consta insa in victoria la doua sectiuni importante: print si radio. McCann a obtinut doua Golden Drum la sectiunea print pentru campania Maggi formata din trei printuri: Mount Rushmore, Jane si Godmother, si la radio cu spotul "Churchill", tot pentru Maggi. Astfel, McCann Erickson duce mai departe stacheta de la Leo Burnett & Target, castigatoarea Golden Rose de anul trecut.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Godmother

We are brand experience artisans Godmother inseamna pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiente de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde intre brand si consumator. Ne propunem sa inspiram audientele prin... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Oameni

Festivaluri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related