Despre semnatul reclamelor

Despre semnatul reclamelor

Am avut o serie de reacții foarte interesante de la clienții cărora le-am cerut de-alungul timpului să ne lase să semnăm o reclamă pe care am făcut-o pentru ei, să punem pentru câteva secunde logoul agenției undeva discret, într-un colț al ecranului.

De prea multe ori oamenii au refuzat, câteodată au fost de acord așa ca o mare favoare făcută agenției.

De departe cea mai tare reacție, și o lecție de gândire laterală și de pragmatism pentru mine a fost cea a unui CEO care s-a așezat la vorbă cu noi și ne-a invitat să-l convingem de ce ne-ar da expunere în media plătită de ei. Am vorbit mult, probabil chiar prea mult din dorința de a-l convinge și de a semna cea mai recentă reclamă făcută pentru ei pentru că ni se părea foarte tare, motiv de mare mândrie pentru agenție.

Ne-a ieșit, doar că ne-a ieșit prea bine pentru că la sfârșitul discuției ne-a cerut ca FIECARE RECLAMĂ făcută pentru ei să fie semnată și asumată public de agenție. Logoul nostru să apară pe orice material unde nu ar încurca astfel încât să știe toată piața că noi l-am făcut.

Omul s-a prins că este calea cea mai simplă spre cele mai tari resurse ale agenției, spre maximum de atenție acordată fiecărui material. Agenția nu va lăsa niciodată să iasă public  ceva semnat și asumat clar de agenție fără autorizarea cea mai înaltă, fără implicarea directă a celor mai tari oameni. Va avea extra grijă la fiecare detaliu și va lupta și mai abitir pentru best work inclusiv cu oamenii lui.

A avut dreptate, nimic nu a ieșit vreodată semnat de agenție fără ok de la cel mai înalt nivel.

 _______________________
 Lorand Balint Boti este Managing Director Publicis Sport and Entertainment si are o experienta de peste 20 ani in industria de marketing si comunicare romaneasca.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related