MILLA MILLA și White PR readuc eleganța anilor ’50 în garderoba româncelor

MILLA MILLA și White PR readuc eleganța anilor ’50 în garderoba româncelor

Ritmul actual extrem de dinamic de viață profesională și personală nu ar trebui să impună compromisuri în stilul vestimentar al femeii preocupate de imaginea sa și de felul în care o face să se simtă. Marca de îmbrăcăminte Milla Milla propune ținute care îmbină perfect eleganța, feminitatea, funcționalul, profesionalismul și intenționează să ajungă la sufletul și garderoba cât mai multor românce prin colaborarea cu agenția de comunicare White PR.

Designer-ul Ludmila Corlățeanu a visat să redea femeilor de astăzi, prinse în caruselul antrenant, dar adeseori obositor, al sarcinilor zilnice, șansa de a reveni la imaginea și atitudinea vintage de eleganță, tihnă și farmec a anilor ’50, într-un mod funcțional pentru ritmul de viață actual. Astfel a apărut Milla Milla, brand vestimentar ce se remarcă prin ținute inspirate din moda acelor vremuri, adaptate cu succes nevoilor de natură personală și profesională ale femeii moderne.

În afară de stil și funcționalitate, Ludmila Corlăteanu mizează și pe sustenabilitate în construirea colecțiilor Milla Milla: producția se face în ediții limitate, de 10-30 de bucăți de aceeași culoare pentru fiecare model, realizate cu pierderi minime de materiale. Astfel, clientele se bucură de ținute exclusive, create nu numai cu meticulozitate pentru stilul lor de viață solicitant, dar și cu grijă pentru mediu și pentru industria fashion.

Mai mult, țesăturile folosite sunt din categoria premium și au fost selectate cu atenție de la producători din Spania, Italia sau Franța, în funcție de rolul pe care fiecare piesă vestimentară îl va avea în garderoba unei femei; astfel, designerul susține ideea creării de produse rezistente, care-și păstrează farmecul și proprietățile în ciuda trecerii timpului.

Încă o colaborare de poveste pentru White PR

Începând cu luna februarie, brandul care face din eleganță și sustenabilitate un scop de business, colaborează cu White PR, agenție full-service de comunicare, renumită pentru exercițiile de storytelling din proiectele sale, pentru ca mesajele de calitate ale creațiilor Milla Milla să se bucure de o audiență tot mai cuprinzătoare.

„Sunt foarte încântată că am descoperit această agenție din a cărei echipă fac parte oameni care împărtășesc valorile brandului Milla Milla! Ne așteptăm să avem o colaborare plină de satisfacții de ambele părți, iar principalul câștigător să fie publicul feminin, căruia dorim să-i redăm strălucirea și eleganța de la mijlocul secolului trecut, în condițiile unui prezent aflat mereu pe fugă, adeseori defavorabil bunului gust”, a declarat Ludmila Corlăteanu, fondator Milla Milla.

Așa cum ne-a obișnuit prin proiectele derulate în cei peste 10 ani de existență, o componentă importantă a activității echipei White PR în această colaborare va fi crearea de conținut, croșetarea cu relevanță și emoție a poveștii brandului și a mesajelor definitorii care-l vor duce mult mai aproape de intenția de cumpărare a publicului țintă.

„Ne-am dorit mereu să avem un cont de fashion în portofoliu. Această colaborare vine ca o completare mult dorită a activității noastre pe numeroasele segmente pe care activăm: sănătate, frumusețe, bricolaj, resurse umane, puericultură, HORECA etc. În primul rând, ca femeie, îmi place foarte mult conceptul vestimentar dezvoltat de Ludmila Corlățeanu, simt că produsele Milla Milla vin să acopere o mare cerere în materie de stil vestimentar din partea publicului românesc. Iar ca antreprenor, apreciez enorm eforturile sale de a construi o afacere sustenabilă, totodată cu grijă pentru mediu și pentru etica profesională. Deci avem toate premisele pentru a derula o colaborare extraordinară, ceea ce va duce acest business la nivelul următor de prezență pe piață și în preferințele clienților”, explică Lavinia Pavel, owner White PR.

Brandul Milla Milla a fost lansat în 2016 pentru o colaborare a Ludmilei Corlățeanu cu un showroom din Milano. Ulterior, creațiile sale au fost vândute prin unii dintre cei mai mari retaileri de fashion la nivel global: Bloomingdale’s (New York), Harvey Nichols (Londra), Robinsons (Filipine), în fashion boutiques și online, pe Farfetch. Din anul 2020, creațiile Milla Milla se vând exclusiv prin shopul online al brandului.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related