Arta negocierii în afaceri. Ghidul pentru încheierea unei afaceri şi rezolvarea conflictelor - Alexander Hiam, Roy J. Lewicki | Editura Publica, 2008

Arta negocierii în afaceri. Ghidul pentru încheierea unei afaceri şi rezolvarea conflictelor - Alexander Hiam, Roy J. Lewicki | Editura Publica, 2008

Arta negocierii în afaceri este un material util pentru orice lider sau manager care are nevoie de strategii şi de idei practice pentru a le aplica în conducerea unei negocieri. Având la bază cercetări temeinice, autorii – experţi în negocierea de afaceri – au redus volumul uriaş de informaţii disponibile într-o carte accesibilă celor ocupaţi, care au nevoie să se pregătească pentru negocierile zilnice, dar şi pentru situaţiile de negociere mai complexe şi mai solicitante.

Indiferent de cum numiţi negocierea – târguială, tocmeală, troc sau managementul diferenţelor – aptitudinile şi tehnicile de bază ale maestrului negociator trasate în cartea de faţă sunt esenţiale pentru rezolvarea conflictelor, pentru conducerea conversaţiilor dificile, pentru apărarea în faţa unui adversar competitiv sau pentru negocierea unei afaceri bune. Tehnicile şi recomandările autorilor pot fi utilizate, de asemenea, şi în negocierea mai informală, de zi cu zi, care are loc la serviciu, cum ar fi cumpărarea sau vânzarea.

Arta negocierii în afaceri cuprinde numeroase instrumente utile în procesul negocierii, este uşor de utilizat, include rezultatele unor noi cercetări, exemple la zi, dar şi recomandări cu privire la negocierea prin e-mail. Urmând cu atenţie sugestiile autorilor, oricare dintre cititori poate deveni un maestru al negocierii. Volumul include şi un nou instrument de autoevaluare şi noi completări folositoare. Cartea oferă o serie de sfaturi foarte practice pentru a conduce jocul negocierii şi pentru a ne arăta cum să:

Înţelegem jocul astfel încât să controlăm cât mai bine ceea ce se întâmplă în cadrul lui
Estimăm succesiunea activităţilor unei negocieri şi să ne îndreptăm de la dezacord către acord
Identificăm strategiile şi tacticile celorlalţi jucători
Aplicăm regulile jocului – „ceea ce se face şi ceea ce nu se face” – care ne vor aduce, în cele din urmă, succesul

"Recomand această carte oricui este implicat în negocierile de afaceri sau care are un rol de lider la locul său de muncă. Cuprinde foarte multe aptitudini importante, prezentate într-o manieră inteligentă şi utilă."
QUINT STUDER, AUTOR, HARDWIRING EXCELLENCE AND RESULTS THAT LAST

"Negocierea este unul dintre cele mai importante aspecte ale afacerilor, şi cu toate acestea, câteodată îi acordăm cea mai mică atenţie. Cartea trebuie citită de orice om de afaceri care vrea să îşi ducă afacerea într-o nouă etapă."
CELIA ROCKS, AUTOARE, BRILLIANCE MARKETING MANAGEMENT; PREŞEDINTE ROCKS-DEHART PUBLIC RELATIONS

 

Roy J. Lewicki este profesor emerit de Management şi Resurse Umane la Facultatea de Afaceri Max M. Fischer, Universitatea Ohio. Lewicki a absolvit Colegiul Dartmouth şi şi-a susţinut doctoratul în psihologie socială la Universitatea Columbia. Este autorul a peste 30 de cărţi şi conduce numeroase seminarii practice privind negocierea şi conducerea, pentru companii precum Wells Fargo, Schlumberger, American Electric Power, Nationwide, Limited Stores, Eli Lilly şi Netjets şi pentru multe organizaţii guvernamentale şi nonprofit. Printre multele sale premii obţinute pentru activitatea de profesor este şi primul Premiu David Bradford pentru Cel mai Remarcabil Pedagog primit din partea Societăţii pentru Comportamente Organizaţionale.

Alexander Hiam este preşedinte şi trainer principal la Insights for Training and Development, o firmă specializată în training în domeniul abilităţilor de conducere, al soluţionării conflictelor şi al strategiei de afaceri. Printre clienţii săi se numără FBI, U.S. Coast Guard, 3M, GM, Home Depot, Exxon-Mobil, AT&T, UPS, Kaiser Permanente, Royal Caribbean Cruise Lines şi U.S.Navy şi Army. A absolvit Colegiul Harvard şi a obţinut diploma de MBA de la Universitatea Berkeley, California. Înainte de a-şi înfiinţa propria firmă a ocupat funcţii de conducere în companii de înaltă tehnologie şi de transport.

 

Cartea a apărut în România la Editura Publica.

  

Info:

Titlul original: Mastering Business Negotiation
Ediția I 2017 paperback
Traducător: Ioana Maria Novac
Dimensiuni: 14.5 x 20.5 cm
384 pagini
ISBN: 978-973-88749-6-1

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related