Consilierul de încredere - Charles H. Green, David H. Maister, Robert M. Galford | Editura Publica, 2009

Consilierul de încredere - Charles H. Green, David H. Maister, Robert M. Galford | Editura Publica, 2009

„Consilierul de încredere oferă o hartă inestimabilă pentru toţi cei care urmăresc să dezvolte relaţii cu adevărat speciale cu clienţii lor.”
CARL STERN, DIRECTOR EXECUTIV, BOSTON CONSULTING GROUP

În aceste vremuri ale vitezei, ale reţelelor şi ale schimbărilor majore, furnizorii de servicii trebuie să îşi actualizeze permanent cunoştinţele profesionale şi expertiza. Dar acest efort nu este suficient pentru a avea succes. Secretul succesului este capacitatea de a câştiga încrederea clienţilor.

Cum să te transformi dintr-un foarte bun specialist într-un consilier de încredere?

Autorii vă pun la dispoziţie metodele prin care puteţi pătrunde în cercul încrederii. Ei demontează procesul câştigării încrederii, analizează fiecare parte componentă şi apoi le pun la loc oferind un model practic şi verificat. Totul se bazează pe povestiri, experienţă personală, exemple clare. Rezultatul este o listă de recomandări, un proces în cinci paşi, care se dovedesc folositoare atât pentru cei care îşi doresc o carieră în consultanţă, cât şi pentru cei mai căliţi experţi, deopotrivă.

Fie că suntem antreprenori, manageri, specialişti într-un anumit domeniu, consultanţi sau lucrăm în vânzări, căutăm să avem cu cei din jur relaţii de încredere! Cartea „Consilierul de încredere“ cuprinde exemple vii, amuzante şi idei practice pentru a ne convinge de importanţa încrederii!
VIOREL PANAITE, PARTENER, HUMAN INVEST

„Consilierul de încredere este inestimabilă pentru toţi specialiştii, tineri şi bătrâni. Orice persoană care îşi câştigă existenţa oferind consultanţă ar trebui să citească această carte.“
JOHN QUELCH, PROFESOR LONDON BUSINESS SCHOOL

„Consilierul de încredere este o lucrare plină de măiestrie, cu exemple valoroase, teorii şi recomandări. Autorii ar trebui preamăriţi pentru că împărtăşesc experienţa lor bogată şi dau numeroasele sfaturi despre acest subiect extrem de important.“
DAVID C. MUNN, PREŞEDINTE ŞI DIRECTOR EXECUTIV, INFORMATION TECHNOLOGY SERVICE MARKETING ASSOCIATION

„Consilierul de încredere pătrunde în inima şi sufletul consultanţei. Această carte deschizătoare de drumuri este o lectură obligatorie.“
PROFESOR CHARLES FOMBRUN, LEONARD N. STERN SCHOOL OF BUSINESS, NEW YORK UNIVERSITY

„Această carte este antrenantă, plăcută şi absolut la subiect. Este plină de adevăruri. Consilierul de încredere va ghida succesul nu doar în profesiile legate de consultanţă, dar şi în management şi în viaţă.“
WILLIAM F. STASIOR, FOST PREŞEDINTE, BOOZ-ALLEN & HAMILTON

„Autorii au realizat un ghid util, uşor de citit al unei chestiuni importante pentru toate firmele furnizoare de servicii. Ei oferă sfaturi logice şi practice, făcând ca elementele încrederii să pară clare şi directe. Cartea este uşor de citit şi de utilizat, iar numeroasele recomandări sunt foarte valoroase. O să-mi încurajez partenerii să o citească şi să o ţină aproape de ei.“
MICHAEL BRAY, DIRECTOR EXECUTIV, CLIFFORD CHANCE

„Cartea reprezintă o contribuţie majoră pentru profesia de consultant, o privire bogat ilustrată şi umanistă asupra aspectelor ce diferenţiază un consilier cu adevărat extraordinar de unul bun. Această carte va fi o lectură valoroasă atât pentru specialiştii novici, cât şi pentru cei profesionişti.“
JOHN LYNCH, FOST PREŞEDINTE, TOWERS PERRIN

O carte genială şi practică. În lumea noastră care „a înnebunit“, încrederea este, paradoxal, mai importantă ca oricând.
TOM PETERS, AUTOR AL BRAND YOU 50

 

David H. Maister este un apreciat expert în managementul firmelor de servicii şi un autor cunoscut. Cu o experienţă de douăzeci şi cinci de ani în consultanţă strategică şi de management, el a lucrat cu diverse companii de servicii (contabilitate, avocatură, resurse umane, servicii financiare etc.) din întreaga lume. Printre cărţile sale de succes se numără Managing the Professional Service Firm (1993) şi True Professionalism (1997). Originar din Marea Britanie, el a absolvit Universitatea din Birmingham, precum şi London School of Economics şi Harvard Business School, unde a fost profesor timp de şapte ani. În prezent, este consultant independent şi susţine seminare despre strategie, relaţiile cu clienţii, management şi dezvoltarea carierei.

Charles H. Green este profesor şi preşedinte al firmei Trusted Advisors Associates, pe care a fondat-o împreună cu Robert Galford. Aria sa de expertiză este managementul firmelor de servicii, cu accent pe dezvoltarea relaţiilor bazate pe încredere în cadrul organizaţiilor, dar şi între companii şi clienţi. A predat la Kellogg Graduate School of Management din cadrul Universităţii Northwestern şi la Columbia University Graduate School of Business. A absolvit Universitatea Columbia şi Harvard Business School. A scris mai multe cărţi şi o serie de articole în Harvard Business Review şi Management Horizons.

Robert M. Galford este Managing Partner al Centrului pentru Dezvoltare Executivă din Cambridge, Massachusetts. De asemenea, găzduieşte emisiunea de afaceri Talk About Change! cu popularul personaj de desene animate Dilbert. A predat mulţi ani la Columbia Graduate School of Business şi Kellogg Graduate School of Management din cadrul Universităţii Northwestern. În paralel, a oferit consultanţă firmelor furnizoare de servicii, cu precădere din domeniul IT şi financiar. Lucrările şi observaţiile lui Galford despre management au fost publicate în Boston Globe şi a contribuit de trei ori la Harvard Business Review. Este licenţiat în economie şi literatură italiană şi are un MBA la Harvard. Robert Galford are doctoratul în ştiinţe juridice la Georgetown University Law Center, unde a fost editor asociat al The Tax Lawyer.

 

Video: Interviu cu autorii despre carte

 

Cartea a apărut în România la Editura Publica.

 

Info:

Titlul original: The Trusted Advisor
Ediția I 2009, paperback
Traducător: Ramona Ivana
Dimensiuni: 14.5 x 20.5 cm
288 pagini
ISBN: 978-973-1931-11-1

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related