Arta de a influența. Analiza tehnicilor de manipulare - Alex Mucchielli | Editura Polirom, 2015

Arta de a influența. Analiza tehnicilor de manipulare - Alex Mucchielli | Editura Polirom, 2015

Pentru a-i influenta si a-i convinge pe ceilalti este important sa cunoastem tehnicile pe care le putem aplica in diferite contexte. Alex Mucchielli sustine ca situatii aparent diferite implica de fapt fenomene de comunicare asemanatoare. Pe baza unei noi abordari a proceselor de comunicare, el propune o metoda simpla de analiza a tehnicilor de influentare, pe care o ilustreaza cu numeroase exemple si cazuri practice. Vom invata astfel care sint cele mai eficiente tehnici de vinzare, publicitate si propaganda, dar si cum sa comunicam mai bine cu ceilalti in viata de zi cu zi, in familie sau in contexte didactice.

 

Alex Mucchielli, unul dintre cei mai reputati specialisti in stiintele comunicarii, a fost profesor la Universitatea Paul Valery-Montpellier III, unde a fondat departamentul de stiinte ale informarii si comunicarii. Dintre volumele publicate amintim: Theorie systemique des communications (1999), Etudes de communication. Le dialogue avec la technologie (coord., 2006), Communication et influence. Approche situationnelle (2008), Situation et communication (2010). De acelasi autor, la Editura Polirom au mai aparut Dictionar al metodelor calitative in stiintele umane si sociale (coord., 2002), Arta de a comunica. Metode, forme si psihologia situatiilor de comunicare (2005, 2015) si Comunicarea in institutii si organizatii (2008).

 

Cartea a apărut în România la Editura Polirom.

  

Info:

Titlul original: L'art d'influencer: Analyse des techniques de manipulation
Ediția 2015, broșată
Traducător: Mihaela Calcan
Dimensiuni: 135x200
208 pagini
ISBN: 978-973-46-5279-2

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related