Ai grijă de clienții tăi! 10 metode eficiente pentru fidelizarea clienților - Shawn Doyle, Lauren Anderson | Editura Amaltea, 2016

Ai grijă de clienții tăi! 10 metode eficiente pentru fidelizarea clienților - Shawn Doyle, Lauren Anderson | Editura Amaltea, 2016

Indiferent că deții o firmă mică sau că ești managerul unui departament de relații cu clienții, ori că lucrezi pur și simplu în acest domeniu, lucrarea de față iți va arăta cum să fii mult mai performant și să iți transformi clienții în adevărați fani.

De asemenea, nu vei mai avea costuri atât de mari cu marketingul. Clienții nu numai că vor reveni să cumpere de la tine, dar te vor recomanda și altora. În plus, mediul în care lucrezi va fi unul extrem de plăcut și iți va aduce doar satisfacții.

Sperăm că poveștile reale din această lucrare să te inspire cu adevărat si să te ajute să te poziționezi pe piață într-o manieră cu adevărat solidă. Așadar, începe să dai chiar acum un impuls serviciilor pe care le oferi clientilor, revoluționându-le!

 

Shawn Doyle este speaker certificat, autor și life coach, extrem de pasionat de potențialul uman. Adept al conceptului de perfecționare continuă, Shawn Doyle s-a dedicat dezvoltării dar mai ales implementării programelor de pregătire în formarea echipelor, în comunicare și leadership Este autorul a 18 cărți, iar câteva dintre acestea au fost în topul celor mai vândute titluri pe Amazon #1. Este președintele New Light Learning and Development, companie specializată în programe de leadership și coaching. Printre clienții săi se numără: NBC, NASA, Disney, Comcast, Kraft, Microsoft, the Marines și Lockheed Martin.

Lauren Anderson este consilier și mentor, dar și un speaker foarte bine cotat. Compania ei oferă programe de training axate pe dezvoltarea personală a celor din domeniul produselor de lux. Este invitată frecvent la diverse emisiuni de televiziune și a scris numeroase articole pentru publicații de top.

 

Cartea a apărut în România la Editura Amaltea.

 

Info:

Titlul original: Jumpstart Your Customer Service: 10 Jolts to Boost Your Customer Service
Ediția 2016, paperback
Dimensiuni: 13.5 x 20.5 cm
188 pagini
ISBN: 978-973-162-160-9

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related