Experiența Apple. Secretele construirii unei relații pe termen lung cu clienții - Carmine Gallo | Editura Amaltea, 2015

Experiența Apple. Secretele construirii unei relații pe termen lung cu clienții - Carmine Gallo | Editura Amaltea, 2015

Reinventează-ți afacerea astfel încât să le oferi clienților tăi satisfacție și experiențe memorabile.

Magazinele Apple obțin profituri mai mari pe metru pătrat decât orice alt retailer. La baza succesului și a loialității ieșite din comun de care dau dovadă clienții lor nu se află doar calitatea extraordinară a produselor, ci niște oameni excepționali, extrem de informați, cărora li se acordă putere de decizie, fiind motivați să le ofere cumpărătorilor o experiență cu adevărat memorabilă. Carmine Gallo, expert in comunicare și un autor care a studiat îndeaproape compania Apple, ne prezintă principiile și practicile care i-au făcut pe clienți să fie atât de fideli brandului și ne explică cum putem obține rezultate uimitoare oferind servicii la standarde înalte.

„O mulțime de sfaturi și de resurse utile pentru toți cei interesați să își reinventeze afacerea și să le ofere clienților o experiență extraordinară, astfel încât să le fie loiali pe viață."
LOIC LE MEUR, CEO, LeWeb

 

Carmine Gallo este consilier pe probleme de comunicare pentru unele dintre cele mai admirate branduri din lume, printre care și Intel, Chase, IBM, Nokia, SanDisk, The Home Depot sau Hyundai.

Gallo este redactor la Bloomberg BusinessWeek și Monster.com, important orator și susținător de seminarii, având apariții la CNBC, NBC, MSNBC.com, BNET, Forbes.com și în New York Times, Wall Street Journal și Investor’s Business Daily. Este fost prezentator TV și ziarist financiar, câștigător de premii Emmy ca jurnalist pentru CNN, CBS, CNET, Fox și Paul Allesn’s TechTV.

Gallo locuiește în San Francisco Bay împreună cu soția și cele două fiice.

 

Video: Interviu cu autorul despre carte

 

Cartea a apărut în România la Editura Amaltea.

 

Info:

Titlul original: The Apple Experience: Secrets to Building Insanely Great Customer Loyalty
Ediția 2015, paperback
Dimensiuni: 13.5 x 20.5 cm
280 pagini
ISBN: 978-973-162-132-6

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related