Factorul impuls. Forta nevazuta din spatele deciziilor noastre - Nick Tasler | Editura Amaltea, 2014

Factorul impuls. Forta nevazuta din spatele deciziilor noastre - Nick Tasler | Editura Amaltea, 2014

Ești în largul tău atunci când iei decizii rapide sau când ai timp să te gândești pe îndelete la ce trebuie să faci?
Îți place să încerci lucruri noi chiar dacă par primejdioase?
Te gândești mult înainte de a lua o decizie sau obișnuiești să iei repede o hotărâre fără să ai toate datele problemei?
Îți alegi cu grijă cuvintele sau pur și simplu spui ce crezi fără să te gândești prea mult?

Răspunsurile la aceste întrebări dezvăluie aproape totul despre felul în care ne trăim viața, pentru că deciziile pe care le luăm zilnic sunt profund influențate de modul nostru de a fi: mai precauți sau mai impulsivi.

În lucrarea Factorul Impuls, Nick Tasler transformă un concept greu de înțeles într-o uimitoare explorare a felului în care funcționăm și acționăm. Din poveștile extraordinare pe care le relatează, el scoate la lumină rolul avut de impulsivitate în fiecare aspect al vieții noastre personale sau profesionale. Nick Tasler prezintă argumentele pro și contra acestei forțe misterioase ce stă la baza fiecărei decizii pe care o luăm. Odată ce intrăm în posesia acestor cunoștințe despre tendințele noastre ascunse vom putea valorifica la maximum fiecare decizie pe care o luăm.

 

Nick Tasler este un lider apreciat la nivel internațional, psiholog organizațional și cel mai bine vândut autor al celor patru cărți contra-intuitive despre arta și știința luării deciziilor și schimbarea aducătoare de succes. Scriitor expert pentru Harvard Business Review, Nick Tasler a fost elogiat de The New York Times, Bloomberg Business Week, The Atlantic, Inc., US News & World Report, The Financial Times, Fox Business și Forbes; precum și NPR, BBC, NBC, ABC și CBS.

De perspectivele originale și de stilul dinamic al lui Nick au beneficiat cele mai respectate organizații ale lumii, de la General Electric, Microsoft, JP Morgan, Novo Nordisk, Wells Fargo, Banca Regală a Canadei și UnitedHealth Group, la Universitatea Yale și multe altele. 

 

Cartea a apărut în România la Editura Amaltea.

 

Info:

Titlul original: The Impulse Factor: Why Some Of Us Play It Safe And Others Risk It All
Ediția 2014, broșată
Traducător: Anda Dumitru
Dimensiuni: 200 x 130 x 15 mm
242 pagini
ISBN: 978-973-1620-58-9

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related