Godmother organizează cea de-a treia ediție Agribusiness 4.0, cel mai mare târg virtual de agricultură din România

Godmother organizează cea de-a treia ediție Agribusiness 4.0, cel mai mare târg virtual de agricultură din România

Pentru al treilea an consecutiv, oficiali români cu responsabilități în dezvoltarea politicilor și strategiilor în domeniul agricol și reprezentanți ai companiilor relevante din agricultură, se reunesc în data de 24 martie, la cel mai mare târg de agricultură virtuală, Agribusiness 4.0.

Agribusiness-ul a suferit schimbări semnificative în ultimii ani, integrarea progreselor tehnologice fiind absolut necesară pentru a combate provocările cu care se confruntă fermierii.

Cerințele alimentare de bază sunt din ce în ce mai greu de asigurat din cauza schimbărilor climatice și a creșterii ulterioare a secetei, inundațiilor, înghețului și a altor evenimente extreme.  

“Industria agribusiness este un mediu în permanentă schimbare, care se adaptează constant provocărilor. Este al treilea an în care aducem în mediul virtual toată cererea și oferta din această industrie, iar la această ediție ni s-a alăturat Andreea Stroe, una dintre cele mai experimentate realizatoare și prezentatoare de televiziune, cu o vastă expertiză în domeniu.

Va fi cu siguranță un eveniment cu multiple beneficii pentru toți participanții.” spune Valentin Văcăruș, Managing Director, Godmother.

Beneficiile Agribusiness 4.0

Evenimentul se desfășoară pe platforma digitală VirtualAgro și permite companiilor să aibă standuri virtuale în care să își prezinte portofoliul de produse, să propună soluții inovatoare și să intre în contact direct prin chat și webcam cu fermierii interesați.

Interacțiunile live pun în timp real la dispoziția celor 800 de fermieri așteptați la eveniment, funcționalități și activități organizate în cadrul unui târg agricol.

Printre speakerii evenimentului se regăsesc Adrian Chesnoiu, Ministrul Agriculturii și Dezvoltării Rurale și Achim Irimescu, Ministru plenipotenţiar, şeful secţiei Agricultură în cadrul Reprezentanţei Permanente a României la Uniunea Europeană.

Edițiile anterioare, în cifre

Peste 20.000 de participanți în Social Media au urmărit evenimentele Agribusiness 4.0, care au inclus numeroase sesiuni dedicate subiectelor de actualitate din industria agricolă, dar și mese rotunde susținute de profesioniști în domeniu.

Cei 600 de vizitatori înregistrați în platformă au contribuit la încheierea de noi parteneriate cu toți marii jucatori implicați în domeniul agricol: sectorul de afaceri, instituții publice și fermieri.

20 de companii expozante au fost promovate în cadrul celor 22 de parteneriate media încheiate cu cele mai importante publicații de profil, dar și în cadrul parteneriatelor instituționale.

Participanții la Agribusiness 4.0 au avantajul de a interacționa cu un public numeros, de pe orice device, indiferent de distanță, într-un mediu securizat din punctul de vedere al colectării informațiilor de înregistrare.

Partenerii care s-au alăturat demersului nostru: AGRIVI, BIT SOFTWARE, CORTEVA AGRISCIENCE, FMC AGRO ROMANIA, GARANTI BBVA, INAQ CONSULTING, LIDEA, PATRIA BANK, RWA RAIFFEISEN AGRO, WE AGRI.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Godmother

We are brand experience artisans Godmother inseamna pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiente de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde intre brand si consumator. Ne propunem sa inspiram audientele prin... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related