Valentin Vacarus despre 15 ani de Godmother: momente cheie, procesul de rebranding, portofoliul de clienti si planurile financiare

Valentin Vacarus despre 15 ani de Godmother: momente cheie, procesul de rebranding, portofoliul de clienti si planurile financiare

Agentia de publicitate full service Godmother aniverseaza in luna august 15 ani de activitate alaturi de o echipa formata din 20 oameni si gestionand un portofoliu de 58 de clienti. Fondata in 1997 ca agentie de productie publicitara (Speed Promotion), sub sloganul “You brief, we deliver”, din 2004 agentia a devenit full service, iar in 2008 a trecut printr-un proces de rebranding in urma caruia a devenit Godmother si s-a repozitionat sub sloganul “Professional Hocus Pocus”. Despre cele mai importante momente din istoria agentiei si schimbarile din publicitate observate in acesti 15 ani, despre decizii care au marcat evolutia Godmother si planuri de viitor am vorbit cu Valentin Vacarus (Managing Director, Godmother).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Godmother

Suntem BTL din cap pana-n picioare. Suntem BTL pana la ultimul por si suntem BTL cum nu s-a mai pomenit.   Putem adauga un plus digital oricarei activari in-store, oricarei promotii, oricarei lansari de... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related