Alex Strimbeanu: Am vazut o stire cum ca soldatii rusi, veniti sa faca prapad in Ucraina, sunt pe Tinder incercand sa agate. In viata mea n-am simtit atata absurd si suprareal

Alex Strimbeanu: Am vazut o stire cum ca soldatii rusi, veniti sa faca prapad in Ucraina, sunt pe Tinder incercand sa agate. In viata mea n-am simtit atata absurd si suprareal

Oamenii de comunicare conteaza in vreme de razboi, spune Alex Strimbeanu, Creative Director JANDL Bratislava, si aminteste ca in advertisingul international si-a facut loc in ultimii ani, tema ‘Creativity for good’. Campania SpecialLoveOperation gandita de el si colegii lui de la agentia din Slovacia, in contextul razboiului din Ucraina, este un bun exemplu.

Alex si echipa lui au gasit o modalitate simpla de a comunica publicului rus realitatea razboiului, si anume prin aplicatia Tinder. Practic, s-au gandit la un alt fel de a atinge inimi: oricine are un profil premium poate folosi fotografiile din galeria de pe site-ul campaniei, alaturi de mesajul predefenit tradus in rusa, care descrie concis ce se intampla in Ucraina. Cei de la Anonymous au preluat ideea si au share-uit-o pe contul lor de Twitter.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related