Persuasiunea. Receptare și responsabilitate - Charles U. Larson | Editura Polirom, 2003

Persuasiunea. Receptare și responsabilitate - Charles U. Larson | Editura Polirom, 2003

Pe fondul exploziei informationale, tehnologice si comunicationale, acest veritabil curs isi propune sa ne formeze in calitate de receptori responsabili si critici ai mesajelor persuasive, dar si sa ne ajute sa fim eficienti cind incercam sa ii persuadam pe ceilalti. Volumul se adreseaza studentilor si celor care lucreaza in domeniul relatiilor publice, al publicitatii sau in mass-media, furnizindu-le nu doar instrumente eficiente de analiza a strategiilor si tehnicilor persuasiunii moderne, ci si o gama variata de exemple interesante din mediul american, mai putin cunoscute, poate, publicului romanesc.

 

Charles Larson este profesor de comunicare politica si publicitate la Universitatea din Minnesota si consultant al Rochelle Community Hospital si al Consiliului Bibliotecii Sycamore. A mai publicat: „Dramatism and Virtual Reality: Implications and Prediction”, „Radio Secondary Oddity”, „The Search for Community and a Prairie Home Companion”.

 

Cartea a apărut în România la Editura Polirom.

 

Info:

Titlul original: Persuasion: Reception and Responsibility
Ediția 2003, broșată
Traducător: Odette Arhip
Dimensiuni: 160x235
504 pagini
ISBN: 973-683-949-4

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related