AdBreak, editia a doua

Joi, in data de 31 martie, s-a desfasurat cea de a doua editie a evenimentului AdBreak. In atmosfera cocheta oferita de Club Kristal, AdBreak a beneficiat de prezenta a peste 500 din membrii comunitatii IQads.ro veniti sa asiste la proiectia Shots' Best of Humour si la dezbaterea ulterioara alaturi de invitatii speciali, Serban Alexandrescu (Headvertising), Gabriel Branescu (TBWA) si Mihai Coliban (Lowe & Partners).

AdBreak nr.2, prezentat de Carlsberg si avand sprijinul ABSOLUT VODKA, si-a realizat si de data aceasta obiectivul de a-i apropia pe membrii comunitatii IQads.ro, formata deopotriva din profesionisti ai domeniului si pasionati de publicitate. "Anumite aspecte ale acestei editii au reprezentat o crestere fata de editia anterioara, iar anumite aspecte ne-au dat de gandit pentru urmatoarele editii. Vom incerca sa pastram ce a fost bine si sa imbunatatim acolo unde am avut scapari. Luam in calcul si modificari ale desfasuratorului astfel incat sa crestem implicarea publicului si spectacolul general al intregului eveniment.", considera Viorel Copolovici, gazda si organizator al evenimentului din partea IQads.ro.

A doua editie AdBreak a fost realizata si prin contributia partenerilor Kiss FM, B-24-FUN, Kappa.ro si Rospotline, care va asteapta si la editiile urmatoare.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Sectiune

Dictionar



Branded


Related