Serban Alexandrescu despre EFFIE 2008

Buzz cu Serban Alexandrescu (Creative Director, Headvertising)

IQads:Ti s-au parut corecte rezultatele de anul acesta de la EFFIE?
Serban Alexandrescu: Effie a dat 42 de premii, deci a ajuns un fel de mic monstru. Cu siguranta ca multe din premii au fost meritate, cu siguranta ca au fost si "premii" care au uzurpat (mult sau putin) cazuri probabil mai valoroase. Deci nu putem vorbi en-gros de Effies '08 ci doar "cu amanuntul".

Daca va refereati la marele castigator, cred ca Timisoreana merita sa castige ceva "mare", insa mai cred si ca a beneficiat de un imens capital de simpatie capatat dupa editia trecuta a festivalului, cand a pierdut in fata marcii pe care o invinsese in piata. Si de aceea cred ca in cazul ei a functionat si o "compensatie reparatorie".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune


Comentarii

Bogdan Naumovici
acum 15 ani
pe care il voi face este legat de observatia lui Serban despre Silver-ul la Sustained Success al lui Prigat, luat de 23. Prigat este brandul pe care eu personal lucrez de 10 ani, caruia i-am conceput personal strategia de relansare si cele mai multe executii din acesti 10 ani. Mai mult decat atat, intreaga echipa care lucra pe Prigat in Leo Burnett, de la brand comm exec, la brand comm director, de la strategic planner la duetul copy-art, a trecut de la Leo la 23. Asa ca "relocarea" lui Prigat a fost ceva firesc, care nu reprezinta decat o continuitate a muncii aceleiasi echipe care a construit marca Prigat timp de 10 ani. Cred ca este fair as, iar asta este singurul meu comentariu legat de Effie 2008.
silvia floares
acum 15 ani
daca asta s-a intamplat doar cu PR, manevre, tehnici si "proceduri" , le urez sa le stea in gat:)
Ss Qsq
acum 15 ani
sa zicem ca ati avut un mega buget de media pentru ing pensii. dar asa e la effie romania: nu se premiaza eficienta comunicarii ci vizibilitatea.

sunt curios care sunt argumntele voastre pentru ca acest case sa fi fost trecut in lansari.

Ing este lider autoritar pe asigurari de viata si un nume cu mare notorietate. So, care a fost aportul head in afara de a cheltui un buget urias?

Sper ca nu argumentul" am facut educatie" ca e jenant.nimeni nu stie care sunt diferentele intre pilonul 2 si pilonul trei...

serban, tot respectul pentru tine, dar uneori un pic de modestie si de lipsa de infatuare fac bine la brandul personal

George Floricel
acum 15 ani
in bransa in care lucram noi se numeste "cel mai mic pret pe fiecare unitate vanduta", ingloband in "pret" orice banut cheltuit la comunicare...

In alta oride de idei, nu Head a investit banii, cei mai multi fiind Investiti de Zenith Media. Despre ROI, povestim intr-un episod viitor.

FYI cel mai mare buget de promovare pe "pensii obligatorii pilonnul 2" a fost investit de catre BCR fond de pensii...

de bine!

floricel



Branded


Related