[Noii artizani] Andreea Ghencea : Oamenii oferă însemnătate produselor dacă se regăsesc în ele, ei le dau super-puteri

[Noii artizani] Andreea Ghencea : Oamenii oferă însemnătate produselor dacă se regăsesc în ele, ei le dau super-puteri

Tricoul ”Fii soare!” din colecția de haine pictate de Andreea Ghencea face mai frumoase zilele oamenilor care aleg să îl cumpere. Alte produse create de ea trezesc în memoria clienților săi amintiri dragi din copilărie. Așa ne-a povestit când am întrebat-o care este super-puterea produselor sale. Andreea se inspiră din natură și pictează pe tricouri, genți din bumbac sau jachete din denim cele mai frumoase imagini cu flori, copaci și animale.

În jurul brandului său, Belong to Art, s-a strâns o comunitate formată din apropiați care o susțin, creatori de frumos, dar și clienții ei - oameni ce simt că se pot exprima prin hainele pe care le poartă.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related